Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2186 ggr
Glinda
0

Vad är detta??

För ett tag sen sa en kompis som säger sa vissa mediala kunskaper att de fanns två andar hos mig den ena kunde hon säga vem de skulle vara (nån som stått mig nära som dött..) men den andra visste hon itne riktigt vem de var men gav vissa ledtråar men inget som hjälpte mig. Ja trodde inte riktigt på detta tycker ja borde ha märkt av nånting.men har aldrig egentligen direkt märkt nån riktigt i den här lägenheten men ev på andra ställen ja bott.

Men så härom kvällen när min pojkvän kom på besök stod han vänd in mot mitt vardags rum å ja mot honom så hör ja honom säga men vad… har du en inneboende?? nej svarar ja de vet du ju att ja inte har.. vadå.. säger ja jo säger han då de stod någon där borta å så pekar han hitåt längre in i rummet där ja sitter nu (en liten hall mellan sovrum å vardagsrum).

Finner detta väldigt märkligt.

Elisabeth-J
0

Våra nära och kära kommer och tittar till oss då och då och kanske det var någon som ville träffa din pojkvän Flört Han kanske är mottaglig så den anden sökte kontakt med honom för att kunna få fram vem som besöker dig och vad h*n vill framföra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Glinda
0

Hej

Jo att våra nära å kära kommer å tittar till oss ibland det vet jag å vet även att vissa kan vara mer motagliga än andra. Fråga honom om han upplevt något sånt här förut å de hade han men inte förut hos mig. Men är ju fortfarande så nyfiken på vem de var som var på besök här å om den är kopplad till mig eller till honom. Skrattande Nått tips på vad ja kan göra för att få reda på det??

Sanjen
0

Hej,

Vet ej hur jag ska uttrycka mig riktigt… Min absolut bästa kompis, som dessutom är som min andra hälft/syster har ett stort problem. Hennes syster har under flera års tid hört röster, starka röster som hela tiden klankar ned på henne. Som får henne att bli osäker på sin familj, hon vågar inte gå ut bland människor då hon är rädd för vad som kan hända, samt livrädd att folk ska kunna läsa hennes tankar.

Hon har fått medicinsk hjälp, men ingenting hjälper.

Jag personligen anser/misstänker att detta inte har med någon psykisk sjukdom att göra. Många underliga/märkliga saker sker i deras hem, men den som är hela tiden blir mest drabbad är just hon.

Vi har fått henne att börja "skrika " emot rösterna, säga ifrån på riktigt, men då har det blivit värre.

Från början var det 2 röster, en man och en kvinna, numera är det flera.

Vi har hela tiden varit oroliga, och rädda för hur det här kan urarta och nu har det blivit ännu värre.

Vid flera tillfällen så har min " systers" syster sagt att det känns som om hon inte är ensam i sin kropp. Hon har frågat tidigare om hennes familj tror på demoner.

Sedan  5 dagar tillbaka så har hon fått "attacker" då hennes ögon rullar bak i huvudet, hennes händer blir stela och blir alldeles krokiga. dessutom så kommer det fram en röst, en väsande röst som inte är hennes.

Då hennes familj vid några tillfällen försökt få kontakt med henne under attackerna så svarar den väsande rösten… Frågorna har varit, vad vill du  XXX ?  svaret har då varit " En demon".  När de sagt "XXX jag älskar dig", så var svaret " Varför älskar du henne?"

När de uppmanat XXX att stå emot och be till gud, så var svaret " Jag är god" .

Familjen är ingen kristen/ aktivt troende familj, men XXX har sedan hon börjat höra röster börjat prata väldigt mycket om gud, och har bla satt upp ett foto på Jesus på hennes sovrums dörr.

Efter attackerna så säger hon att hon minns vad som skett, men inte haft kontroll över sin kropp och att hon har uttryckt sin oro om att hon är rädd att hon kan skada familjen under sina attacker.

Hennes sovrums dörr som är av en äldre modell har vid många många tillfällen gått i baklås, utan att ens nyckeln funnits i låset. De har även haft problem med blinkande lampor, samt kännt en parfym doft som inte kommer ifrån någon i familjen.

Mycket annat märkligt har hänt, och nu är vi alla oroliga för hennes liv. Då hon känner att hon försvinner mer och mer vid varje attack som dessutom kommer alltmer tätare / oftare så är vi rädda att vi kommer att förlora henne för gott.

Snälla har nån någon förklaring / tips om vad vi kan göra?

/ S & J