Konstigt inbrott
Drömmer om att jag gör ett inbrott i en verkstad eller liknande, larmet går igång, jag bryter mig inte in där och har ingen nyckel heller, men ändå kan jag bara gå in, jag stjäl ingenting heller eller förstör något, jag ser mig bara runt lite och leker lite med några sorts legobitar, jag är en flicka bara, när jag förstår att larmet gått, smyger jag mig tyst därifrån, och smyger i utkanten av naturen omkring.
Det är en rätt stor byggnad, naturen runt omkring är fin, ingen finner mig. Gör om detta inbrott flera gånger. Jag dras som en magnet till denna byggnad.
Plötsligt visar det sej att jag är bekant med dottern i huset där jag bröt mig in, vi sitter i tv soffan, men ingen säger något om inbrotten, men det ligger en dosa som tydligen är ett larm i soffan, jag blir för att trycka på den så det tjuter, jag låtsas bli överraskad, alla verkar lugna och ingen misstänker mig heller tror jag i alla fall, men är inte helt säker ändå. Pappan i huset säjer att han skall vara hemma nu ett tag och passa verkstaden, och kolla allt extra noga i fortsättningen.
Vad kan denna dröm betyda?
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Någon som har några idéer om vad denna dröm kan betyda?
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

Kan det vara så att det är något du saknar i ditt liv…? Något som du absolut vill göra men känner begränsningar inför?
Känslan i & efter drömmen, är ju också av högsta vikt..Tror att du är inne i en drömfas nu…så för en "drömdagbok" så kan du få som en "röd tråd" genom drömmarna..som kan ge dig stöd & vägledning!
Kram Anna