Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 852 ggr
TerryGilliam
0

Varför woo-woos?

Alla som skriver här inne och som kan beskrivas som skeptiker, brukar för eller senare kopplas ihop med föreningen VoF. (Även om det många gånger inte alls är sant).

Personligen fick jag höra talas om VoF för första gången när jag började skriva här och andra människor talade (nedlåtande) om föreningen, varpå jag hittade till deras forum.

Där kunde jag inte undgå att lägga märke till att man hade ganska bra koll på vad som händer här, och att man dessutom kallade de troende här för det något förbryllande smeknamnet "woo-woos".

Är det någon som kan förklara vad det betyder? (Ber om ursäkt om det är någonting kränkande).

Talisker
0

Ja tog väl ca 30 sek att kolla upp på nätet, woowoo betyder paranoid konspirations teoretiker. woowoos är en drink eller fordon med siren

[Woozy]
0

Har aldrig hört talas om woo-woos..

Tur jag stavar mitt nick med Z då

Woozy

[MargaretaA]
0

åh fasen betyder det det?! Förvånad

Då är det ju inte ens lite gulligt längre.. men inte måste man väl vara en paranoid konspirationsteoretiker bara för att man tror på andevärlden?

Talisker
0

Vof:arna har ju ett lite gulligare öknamn FolkvättarnaSkrikandes men det borde vara nåt mycket värre

[MargaretaA]
0

haha det har jag hört förut; Folkvättarna! Det var faktiskt lite gulligt också Skrattande