Dröm om dotter?
Hej!
Min dotter gick över till andra sida i maj -09. Jag hade en dröm för ngr nätter sedan. Att vi anhöriga fick kontakt med henne, genom telefon, jag pratade med henne, hon var glad å sprallig som hon alltid var. Vi var så glada alla att vi kunde prata med henne. Jag frågade om hon visste att hon var död, då sa hon, jaa det är två tjejer som har sagt det till mig sa hon. Drömmen fortsatte med att jag kunde gå in i ett rum å träffa henne å prata, konstig dröm var det.
Eller, det kanske inte var en dröm? Jag tror å hoppas att jag fick kontakt med henne. Det var första gången jag drömde om henne sen hon dog oxå.
Jag vaknade till sen å kände mig glad att fått prata med henne, sen när jag skulle försöka somna om så kändes det så konstigt i min kropp, aldrig varit med om nå dyligt, det var som att min kropp vibrerade inombords, kändes så obehagligt, jag blev rädd.
Undra vad det kan ha varit?
Kramar <3

Hej MagganG
Jag har upplevt något liknande. Min dotter gick över i juni -09 och jag har träffat henne i mina drömmar flera gånger. I första drömmen frågade jag flera andra personer om de såg henne, för jag visste ju att hon var död, och de svarade "så klart jag ser henne, varför frågar du det"
Andra drömmen kom hon hem till mig och sa att hon kommit tillbaka till oss. Jag frågade om hon "varit hem" till sina barn, men eftersom de skulle komma till mig så valde hon att "komma tillbaka" till mig, sin mamma.
Sen har hon varit med i mina drömmar flera gånger och vi pratar med varandra, hon ger mig råd ibland och allt är så verkligt. För mig är det "på riktigt" vi finns nära varandra hela tiden.
Jag har även känt av det du beskriver som att det vibrerade i kroppen och jag tror att det kan vara enerigerna jag känner av.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Att anhöriga tar kontakt i drömmar är jätte vanlig och enda sättet för dem att nå sk icke medium , vanliga människor! enda sättet många gånger!
Vibbrationen ni känner är er egen ande som under sömnen vibbrerar sig loss ur den fysiska kroppen för att kunna mötas och ha dessa möten tillsammans med era barn i andevärlden - man tror sedan det vara en dröm - men dessa sk drömmar är så starka just för att man ska förstå att det sker på riktigt!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack för era svar :).
Ja jag är säker på att jag pratat med henne, inte bara en "dröm".
Det hände en till konstig grej, för ngr månader sen, som jag vill berätta.
Jag satt i vardagsrummet å kolla tv, yngsta dottern var på rummet, Då hör jag nån ropa MAMMA. Jag går in till Elins rum å fråga vad hon ville? Hon såg ut som ett fråge Tecken. Va? Du ropa ju, sa jag. Näe jag har inte ropat sa hon. Allts jag hörde det där MAMMA såå tydligt.
Det gick någon dag, så var det nån som ropa MAMMA igen. Men då satt jag kvar i soffan, tänkte att var det Elin så ropar hon väl igen eller kommer till mig. Men hon kom inte eller ropade, det var så mysko allt.
Tänker på om det var min äldsta dotter som ropade från andra sidan.
Kramar

#2 Jag säger också, Tack för ditt svar Jane.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
#3 självklart var det din dotter från andra sidan:-)
Nästa gång tala om för henne att du hört henne! då kanske hon kan säga mer!
"4 
Kram Jane
Ok, det ska jag göra =).
Tack igen, krama

Ni har haft fina möten med era döttrar och det värmer att få läsa om det ni berättar!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#7 ja det är kärlek emellan våra världar
kram Jane

#8 Ja Jane det är verkligen kärlek och hennes kärlek känns så starkt i drömmen, jag bär med mig den känslan.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
#9 Härligt
Jaa, det känns så härligt!