Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5664 ggr
gris3n
48

drömtydning-krig?

hej jag funderar lite över en dröm jag hade i morse, och jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mej att tyda denna.

jag ska försöka förklara så gott jag kan vad drömmen handlade om, kommer inte ihåg jätte bra men jag ska försöka.

jag drömde som sakt om krig, jag var med och krigade. jag vet inte vem/vilka det var jag krigade mot. jag var aldrig me vid nått större slag utan va mer i "utkanten" hela tiden, trixade med fordon och fjärrutlösta bomber å såna grejer. men de va aldrig jag som avfyrade bomberna lr körde nått fordon.

efter ett tag fick jag och några till fly, jag kände igen 2 av personerna jag flydde med. det var en släkting och en gammal klasskompis som brukade reta mej rätt mycke. jag visste vem som jagade mej åxå, men jag kan inte placera personen i verkliga livet.

vi flydde längs en skogsstig på motorcyklar, jag hamnade efter när vi blev beskutna med raketer vet jag. men jag e osäker på om jag dog eller bara blev väldigt allvarligt skadad. men efter att vi blev beskutna så såg jag mej själv ovanifrån, de hade jag inte gjort tidigare i drömmen. när jag kommit ikapp en av dom jag flydde med så hittar jag honom hängandes i ett träd över ett stup och jag försöker få honom bort därifrån.

jag tror inte att jag lyckades få bort honom från trädet lr inte, för sen så va jag en bit därifrån, jag tror att jag kan ha blivit tagen som "gisslan" lr vad det heter. jag blev iaf slagen och sparkad av dom vi krigade mot. och sen ringde väckarklockan…

det jag tycker är lite skrämmande/intressant är att jag får som ett lyckorus, eller jag vet inte hur jag ska beskriva det. men jag blir liksom mer "levande/glad" när jag egentligen borde känna extrem smärta i drömmar. det har varit så så länge jag kan minnas, ända sen jag var liten.

hoppas det inte blev för mycke nu, å hoppas att någon kan hjälpa mej tyda den här srömmen :)