Denna elektronik!
Kom tillbaka till datorn å vad hör jag? Jo, det där fröbannade lilla elektroniska chipet som spelar en jul sång. som brukar sitta i kort. Detta har varit dött nu.. ja jag vet inte hur länge, inte hört det på ett tag men gud vad irriterad man blir på direkten! Dessutom att man inte hittar det i påsen som det bör ligga i är irriterande till dödagar när det väl sätter igång, batteriet borde ju vara slut nu efter kanske ett tag, fattar inte vad som får det att spela men irriterande blir det!
Att det fortfarande lever är ett undre för mig, och vad som tusan kan få det att börja spela rätt som det är. Jag mennar ingen har grävt i den hyllan, i den påsen på evigheter, vi rör inget där utan det är döutrymms förvaring. Med andra ord kan ju inget enligt min logik flytta sig och trycka på chipet bara så där efter evigheter av tysthet från detta chip?
Det irriterar mig.. för det borde finnas en logisk förklaring. Man trycket på chipet och det spelar. Dock kommer jag inte på något som kan trycka på detta.
Är det här Enigma Part II ???
Woozy
#1 ursäkta men jag förstår inte skämtet/ironin i det hela?
Jag förstår inte vad du menar med #0.
För mig är det "kryptiskt". 
Woozy

Billig elektronik kan drabbas av alla möjliga olika överslag i kretsarna. Eller så är det något som ligger emot spelmojängen precis där knappen sitter.

Det är inte ovanligt att andevärlden använder sig av sådana saker för att visa sin närvaro. Om du inte hittar någon logisk förklaring så hade du nog någon på besök 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#5 jo var det jag funderade på. Men ville också bjuda in skeptikerna med till en diskution och idéer om vad det annars skulle kunna vara.