Blåa fläckar
Min mamma har varit hos min mormor i några dagar och där brukar det kunna vara väldigt aktivt. Det var värre en vanligt sa hon. En morgon då de klev upp och gick till övervåningen så var där mitt på golvet en stor blå fläck av något sockrigt och hårt som de fick skrapa bort med skruvmejsel och fernissan lossnade. De tittade runt omkring och kunde inte se vart fläcken kunde komma ifrån. nästa morgon då de klev upp var där en ny fläck. mycket märkligt tycker vi alla.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Vad tror du att det var för någonting då? Vad hade orskat fläcken?
Ja det är det vi inte vet, vi har ingen naturlig förklaring till fläckarna iaf.
//Maria

Om det inte finns logiska förklaringar kanske dom ska ta dit ett medium som kan kolla vem som är där och gör detta? Det är ovanligt men det förekommer med sådan här fysiska fenomen och jag antar att det är en ande som på det viset vill visa vem h*n är och det kan vara att h*n gör så för att förmedla något. Intressant och spännande, hoppas att ni får veta mer snart :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja det hände mycket saker under dessa dagar mamma var där, hennes glasögonfodral började gunga när hon stog och pratade i telefon, saker for i golvet. Lillebror hade "något" som satt på hans fötter så att han inte kunde röra på sig mm.
//Maria