SKO!!
Hej alla kära här på ÖN!
Skulle vilja be Er om en tjänst….snälla, ni som har gåvan….kan någon se var min rel. nya gymnastiksko har tagit vägen??
Det är en vit adidassko, som jag inte använt sedan september då jag opererade min högerfot. Köpte dessa skor för att ha under min konvalecens nu efter min 3:e och förhoppningsvis sista op. Sist jag såg skon var på Mölndals sjukhus innan operationen då jag gipsades…..och där slutar alla spår!!! Den var inte kvar på sjukhuset i alla fall….har kollat!
Tacksam för alla svar!
PS. Dyrt att behöva köpa nya på min stackars sjuklön.
Kram, Mabia
under sängen?
Hoppas du hittar den!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Möjligen i ett "glepp" någonstans mellan kuddar, kan det eventuellt vara en soffa eller mellan madrasserna i en säng? Trångt i alla fall…någonstans där du inte vistas alltför ofta…
// Redhead
#1 Tyvärr inte under sängarna…..kollar vidare! Tack ändå! :)
#2 Intressant….nu ska jag kolla runt här hemma….tack snälla! :)
putt

Ingen lycka ännu?
Jag får för mig under en byrå eller rent av under en skohylla. Bara in under något.

Någonstans i kläm….samma tanke som # 6
Får till mig att den kan ligga i ett rum eller klädgarderob. En sån man går in i. Bland massa andra skor på golvet. Har du ett sånt klädförråd?
Att någon här på forumet skulle kunna hjälpa dig med att hitta skon håller jag för högst osannolikt.
Det mest effektiva är helt enkelt bara att sätta igång och leta ordentligt, så brukar man hitta den till slut.
Som att någon "får in" att den hamnat under någonting:
Om man absolut inte hittar sin sko är det ju faktiskt ganska sannolikt att den hamnat under någonting och inte syns, eller hur?
#9 inte hnädelsevis. saker kan ju ligga rakt frmför näsan på en och ÄNDÅ ser man den inte. Så det är ju inte en självklarthet.
Jag sade inte att det var en självklarhet. Jag sade att det var en sannolikhet.
Tack alla för att ni försöker…..men ingen sko funnen ännu tyvärr!
Har tittat i klädkammare, under och i soffor och sängar, under skohyllor etc., men ingen sko funnen….tyvärr.
Jag letar vidare/Mabia