Ljusfenomen närbild
Oj, det är intressant bild. 
ser ut som en liten älva :)
Kan du få den ännu mera uppförstorad? Det ser ut som en gestalt som står där inne i skenet.
Är det inte bara en kombination av blixten och en fågel som flaxar?
#0 Fråga:
Ps. kan man inte sända två bilder samtidigt ds ?
Svar:
Man lägger en bild i två olika inlägg men i samma tråd

Vägen vi vandrar på är endast tillåten för samer att köra på. Tidigare var det endast en vandringsled från sjön Sannaren i Borgafjäll till Raukasjö. Sträckan är över en mil däremellan.
#6 Vilka ljuvliga färger det finns i fenomen. Och den ser ut bara som en ljus prick på vägen. Märkligt. 
Jag ser en bild av en person som sitter ner som i en bastu. Det verkar vara en kvinna.

ser ut som en kerub i mina ögon 

jag brukar inte se något…men jag tycker det ser ut som en liten flicka eller som någon skrev tidigare en liten älva..

Kan det vara "vittra" ?

jag tycker att det ser ut som en liten skyddsängel
Jag tyckte om den där ljusa fläcken den var vacker på något sätt..
#17 wow vilka bilder du får :O
intresant:O
#18 och 19: Ja jag har mycket svårt att tro att det skulle vara fel på kameran så grovt att det blir sånna här bilder. En kamera kan inte "hitta på" saker såhär och damm blir inte så¨här på bild och jag äger inget som ser uta sådär.h
Ha en bra dag! // Pernilla
jag ser en liten ängel… 

Jag tycker ibland att den rör sig närbilden på det sjätte inlägget.

Jag har sett sådant ljus på riktigt

Fin bild… kul att få se dom, småfolket, så gulliga dom är, dom verkar ha fullt upp, de släpar på något och springer hit och dit.
Håller med #24 måste vara småfolket typ , mycket glad över att få se ett foto som det här . Fjällvärlden har rika skatter . Tänkte köpa en bok om naturväsen förut men avstod , går nog till affären i alla fall .
Kanske det är i naturen som allting får finnas som ostörd ro .

#25 Ja där ute i naturen är det som bäst, lugn, ro, ostört och helt underbart att vara…..
#25 Småfolk ja…
#0 Vilken märklig bild! Jag kan tyvärr inte se "nånting" mer än själva ljusskenet, men kan inte annat än hålla med övriga, verkar vara en älva… 

Så du ser småfolk som rör sig, Lilj-an? jag ser lite att det rör sig här och var i ljuset.

Jag har sett sådant ljus i verkligeheten.. i mitt rum som rört sig och stått still när det varit helt mörkt och persienner nere.. nyligen.

alltså tog på dagen då det inte lyste.. =)
Jag förstår inte vad som skulle vara konstigt i bilden. Varifrån menar du att det lyser?
Var finns fönstren i rummet?
helt klart ett naturväsen - naturen och platsen talar för det med
Härligt!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"