Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1150 ggr
Charliesmamma
0

Ny medlem..

Hej på er! Charliesmamma/Eva Åkerlund heter jag.Har varit från ÖN under en tid,men känner att det kanske är dax att komma tillbaka. Jag har jobbat som Spiritualistiskt Medium,men pga sjukdom ligger all verksamhet nere.Jag har en stark tro på empati,respekt för alla,respekt för andras oliktänkande..Att jag gått in under ett nicknamn,beror på att jag inte kunde göra nytt konto med mitt riktiga namn, eftersom jag redan använt det o dessutom glömt lösenordet:-)) Men jag vågar stå för allt jag skriver,därför vill jag berätta mitt riktiga namn.. Och eftersom jag nyligen fått hem en liten schäfervalp,som heter just Charlie så fick det bli så…Det var lite om mej..Kram på er

Elisabeth-J
0

Välkommen tillbaka Eva! Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Charliesmamma
0

Tack,Elisabeth:-)) Blir fullt sjå nu,med både ÖN och Facebook,hahaha

Playja
0

Men jesses vad skumt!  Förvånad Om du är samma som jag tror… så har jag tänkt massa på dig den sista tiden och undrat hur mår och haft det.

Välkommen tillbaka säger jag!

Playja
0

Såg i #1 att du är den jag trodde   Kyss Har dåligt minne på namn  Skäms

Jane-Lyzell
0

Åh vad glad jag blir min kära Eva !!!!

Vad roligt , varmt välkommen tillbakaKyssKyssKyss

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Charliesmamma
0

Hahaha,Playa då ska du se mitt namnminne…Kul att se att du är kvar,och att du tänkt på mej:-)) Jag mår förtillfället ganska bra,men det ändrar sej väldigt snabbt mellan varven..Har fått hem en liten schäfervalp,sen några veckor och han håller mej igång,kan jag lova,haha Kram på dej<3

Elisabeth-J
0

Charlie blev den bästa medicinen Skrattande

Elisabeth 

melia
0

Var ju tvungen att titta in en liten en sväng jag också då Glad puss på dig Eva Kyss

Elisabeth-J
0

#8 Kul att se dig här igen melia! Kyss

Elisabeth 

Bybo
0

Hej på dig Ewa!!! Ja, och alla ni andra också!!!

Charliesmamma
0

Tack Jane! Känns skitkul att vara här,och jag hoppas verkligen att fler gamla bekanta dyker upp:-)))

Elisabeth..Challe ÄR verkligen en KyssHealingvovve Det kanske är något att ta upp senare:-)

melia
0

#8 ska försöka titta in här lite oftare o inte bara hänga på facebook Cool och hoppas du har rätt i det du skrev på fb Skrattande

Elisabeth-J
0

Ja Eva, även fast jag aldrig träffat honom så vet du att jag vet att han är det Flört Kul om du tar upp det sen Skrattande

Elisabeth 

Charliesmamma
0

Rose-Marie…VI tillsammans ser till att det b lir det! Kram,vännen

Elisabeth-J
0

#12 Som Eva skriver, tillsammans blir det så Flört

Elisabeth 

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

charlismam.Hello på sig.Lena här.

chik efter min häst…

Säger som övriga cool..

o välkommen.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
0

En för alla - alla för enKyssCool

Charliesmamma
0

Hahaha,Jane tänkte så tidigare ikväll..Enade vi stå och ALDRIG ska vi falla!!! Kram påre

Charliesmamma
0

# 13 Hahahaha,Elisabeth..jag vet,att du vet,det jag vet,som du visste,att det skulle bli..Kram   Tack goa Chik/Lena<3

Jane-Lyzell
0

"18 Ha ha ha - JA och jag såg Bybo inne med - PÖSS på bybo också!

Kram Jane

Bybo
0

#20 :)))) Ja, nu jääälar….. PÖSS!!!!!

Playja
0

#6…  Åhhh!!!  Vad  G L A D jag blev att "se" dig igen härinne på Ön då du är en del av sajten för mig…+  att du mår för tillfället ganska bra! Skrattande

Som sagt var.. har tänkt på dig som 17. Har även kollat din hemsida lite då å då som var nedlagd och blev riktigt bekymrad och orolig.

Våra vänner djuren har en förmåga att ge oss människor en "kick i livet" och hoppas innerligt din lilla valpis ger dig en S T O R dos av kicken! Flört

*s* Tänker på nya nicket… var det inte så i början att du hade ett annat nick än ditt namn,  som din dåvarande hund hette? eller minns jag fel? *lite senil*Tungan uteSkrattande

Hur som helst… kul som tusan att du är tillbaka här igen!

Jane-Lyzell
0

"21 HA HA HA 'asgarv*Kyss

Playja
0

#21…*ha ha ha* nu dyker ni upp på löpande band!!! *kramar om Bybogumzan i 190*

Dig har jag oxå tänkt på en massa och undrat vart du tagit vägen.

Charliesmamma
0

Det stämmer Playa..Det var min älskade schäfertik Bountys namn jag hade..Men hon lever nu i en annan dimension..Så nu har jag Charlie,som ger mej liv igenKyss

Kenzo
0

Välkommen tillbaka Eva kramar från mig.

Red-Lady
0

Välkommen till baka säjer jag också till dig Eva

Ha det gott.

Anna-H-K
0

Härligt att se dig igen Eva Flört

Ljus & värme /Anna

Eija
0

Välkommen tillbaka säger jag med, och även bybo….det var ett tag sen man såg din härliga nuna här….

Och Till dig Eva vill jag säga att det finns inge bättre medicin än en hund eller katt, ja något djur överhuvudtaget…

Härligt med gamla bekanta här igen….

Kram

Eija

Charliesmamma
0

Tack Anna,Red Lady och Kenzo..Tar ett tag att komma in i hur det funkar här igen:-))

Anna-H-K
0

#30 He he..ja du vännen..det har ju hänt en del..men man kommer in sej rätt snabbt Flört Underbart att du är me på plan igen Glad

KRAM

Marina2
0

Varmt välkommen tillbaka! Å en fin vovve har du skaffat! Jag har också en schäfer (ja alla vovvar är fina!). vovvar är sannerligen healing för både kropp o själ.

Kram/Marina

Playja
0

#25…   Ja just det… Bounty var det ju.   Skrattande

*kramar om*

nyfiken51
0

Välkomen tillbaks Eva..Hoppas du mår bättre..

Många kramar// Siv

Charliesmamma
0

Tack,Siv!! Just nu,är det mesta okayFoten i munnen Kram på dej!