Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 4026 ggr
xinluo
0

Är detta en Orb?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När vi tittar på alla foton vi tog i går kväll när vi sände upp ljuslyktor till vår Älskade Milla så är det bara på ett foto vi kan se en "orb" Är detta en orb?

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

majlar
0

Hej, Jag vet ingenting om Orber, men jag har "hört OBS ingen fakta, hörsägen", att man ska se ett ansikte i orben.

KramGlad

Tarzan88
0

en mus? eller nått sånt litet djur va ??eller så ser ja helt galetObestämd

xinluo
0

Ser två olika djur sen en ängel eller något liknande på högra kanten

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

chik
0

xinluo..Vad fin det är.

Säger som du!!Jag ser något i den men kan inte säga vad det är.Mer än ett ansikte på något djur.-trr jag..Ser det tydligt men kan inte se vad det är..

Fint är det ialla fall.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[vamir]
0

Såhär tkr jag att cirkeln ser ut i mitten :) lite konstigt, men jämför :P

(ursäkta att jag kopierade bilden utan att fråga, men blev lite till mig och ville visa :))

xinluo
0

vamir…det blev en glad orb Skrattande men ser du inte något längst höger kant?

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[vamir]
0

#6 Jodå, men det var inte lika enkelt att beskriva, för jag ser inte exakt vad det är :P

Men är det ingen som håller med om det jag ritade? :P Ser ingen den glada gubben i orginalbilden ? :D

capodeicapi
0

ser ut som en partikel framför linsen. använde du blixt?

xinluo
0

#8 jag tog massor av foton efter varandra och det är bara på detta foto som man kan se denna. Jag har inte sagt att det är en orb men ville fråga dom som kan detta

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

capodeicapi
0

#9 Ok, ta det inte negativt. Jag kan lite om foto så jag borde kunna svara utan att skämmas.

Men du glömde att svara på min fråga

Capo

xinluo
0

#10 nej jag tar det inte alls negativt Skrattande jag hade nog blixt men är inte säker. Jag brukar aldrig få "orber" på mina foton så därför blev jag lite nyfiken på vad ni tror om bilden.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

xinluo
0

#7 visst ser jag den…men trodde mer på ett djur

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[vamir]
0

#12 Ja, rimligtvis så är det ju inte sådär ;) Men jag ritade upp det för det såg lustigt ut :P

Lilj-an
0

Oftas är det just ett stort ansikte men ser först.. tittar man sen lite närmare kan man få till sig händelser .. jag ser en man med kungakrona  .. ser en familj .. kvinnan håller ett spädbarn vilande i sina armar hon håller armbågarna mot sin mage och armarna rakt ut från sin kropp barnet vilar i hennes armar med sitt huvud i hennes händer ..( kvinnan bär en lång vit klänning) och en man sitter vid kvinnans sida.. paret tittar på sitt lilla barn.

// Ann

Ghosthunter
0

Ursäkta om jag är tråkig…men jag är ärlig. Det ser ut som en typisk dammorb!!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

xinluo
0

Fredrik du får vara tråkig Skrattande jag tycker det var fint vad det nu är.

Kram på dig

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Eija
0

Hej xinluo, jag tog mig friheten att kopiera o visa vad jag ser i din orb…jag tycker det ser ut som en lucia där på högerkant, som svävar ….och sen ser jag också den där glada figuren i mitten…

Kram/Eija

xinluo
0

Håller med dig Eija…lucia eller ängel svårt att säga.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Eija
0

Så riktigt…det ser bara ut som en luciakrona med ljus i….därför ser det ut som en lucia….men som du säger, en ängel med ljusauran runt huvudet med kan det vara…

kram/Eija

Jane-Lyzell
0

Vilken härlig bild! Jag skulle se det som en hälsning från MillaSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

xinluo
0

Tack Jane så känner vi åxå.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[Nötis]
0

jag röstar för att det är en liten dammpartikel som du råkade få med om du använde blixt, vill inte vara neggo-bert men det är vad jag tror :P

eva-lina
0

ja det tror jag för så visade dom påtv ett ande pogram jag såg en natt för ett år sedan så ni hade tur ock fånga en orb.hej då från eva-lina

maijsan
0

ser en bild på en kille på vä sida man ser det rätt så tydligt :)

jennifer90
0

hej jag tycker mig kunna se en hund inuti orben, en terrier av något slag skulle jag kunna tro Glad

Eija
0

Efter att ha kikat igen på denna bild så får jag fram oxå en baby med napp i munnen, eller är det en puss den visar….har kopierat o ritat igen…