Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1116 ggr
aangeleyes
0

Hej

Var på bio igår och såg "Avatar" en riktigt bra film och tycker att ni ska se den ni som inte har gjort det. Bra budskap och man får större insikt vad som är viktigt här i livet.

God fortsättning på det nya året

Eija
0

Ja, jag skulle verkligen vilja se den, men väntar tills den kommer ut på dvd eller i tv…fast det kommer ju att ta sin tid….orkar inte gå på bio, p g a min sjukdom…magen kanske inte håller måttet, och då är det inte kul…Guld i munFörvånadSkrattande

[mia-38]
0

Vi ska nog gå på den snart. Har snackat om det ett tag nu. Får slå slag i saken och titta på den nu då.

Cornish-rex
0

Jag har sätt den och tycker den är jättebra! Men jag tycker nog att ni ska se den på bio, det var så högt ljud så stolarna durrade och blidera var underbara, missa inte det ;).

Sunrise
0

Jag vill se den. Men tycker ni att man ska se den med en kompis eller sin farmor? xD

allhealing
0

Om ni har möjlighet, se den på en 3:D bio.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Cornish-rex
0

#4 Vem som helst, en film för alla (gå med din farmor, det tror jag hon uppskattar :) Det finns många filmer du kan gå med dina kompisar på)

Hoppas du kommer iväg!

aangeleyes
0

Jag såg den på vanlig bio men funderar på o se den igen fats på 3d dock :P snabba cash verkar också bra :D jobbigt när alla bra filmer kommer ut samtidigt :D

jennifer90
0

ja den va riktigt bra och riktigt duktiga skådespelare.. älskade filmen verkligen Glad alla borde se den tycker jag både för skälva fimen i sig men även för budskapet som visade en värld i total harmoni tills vi människor kom och ville förstöra allt, precis vad som håller på att hända på vår egen jord.. Glad

nyfiken51
0

Jag ska se den på söndag. Skulle gå för ett par veckor sedan.Men jobbet kom i mellan. Hoppas nu  bara, att jag inte har för stora förväntningar. Risken är stor,när man hört lovorden om filmen