Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 3143 ggr
barfotapojke
0

Ser ni också ansiktet?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en jättegammal skabbig bild på mig och "min" fd. häst.
Är det bara jag som ser ett ansikte bakom min vänstra axel..?
Är inte medial på något vis men fick en skum känsla när jag tittar längre på bilden.

barfotapojke
0

Jag menar alltså då inte min skugga (?) eller vad det nu är som är bakom mig, utan mer bredvid/bakom axeln.

[Woozy]
0

Menar du det där svarta? Isf så har jag inte en blekaste aning.

MVH

Woozy

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0…Hejsan, det jag kan se där bak är iallafall tre ansikten på djur…ser ut som 2 hundar o en katt…..

Men det kan oxå vara så, det är bara mönstret på väggen där inne som gör att det ser ut så….jag har iallafall ringat in där jag ser dessa ansikten…

Sen är det upp till var o en att gissa på vad det är…..

Eija

LilianJ
0

#0 Din vänstra axel är ju skymd av hästens huvud.

Kram Lilian

Eija
0

#4…LilianJ, jag tänkte lika som dig, men förstår att hon måste menat högra axeln….

barfotapojke
0

Menar högra axeln… blir lite krångligt med höger och vänster, haha… ;)

barfotapojke
0

#2, nej, bakom på väggen… :) Det svarta blir jag inte riktigt klok på, men jag antar att det måste vara någon slags skugga pga. blixten. Min inkallade fotograf gjorde sitt bästa, menmen, haha :)

chik
0

Jag ser en man med stora buskiga ögonbryn o  potatisnäsa.O väldig smutsig verkar han vara.

Så då är vi två som ser.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[kvasthilda1972]
0

jag kan inte se något ansikte.Förvånad

JohanP
0

Nu är det ju så att den vänstra axeln på kortet är den vänstra i verkligheten också.

Tarzan88
0

Ett fint kort på dej och hästen i alla fall,kan tyckas se nått vid gallret bakom dej typ bakom din axel,men de kan va inbilllning från min sida då ja fokusera så på att finna de du beskrev!Obestämd

JohanP
0

Skuggor, artefakter på foto och annat är lätt att tolka som ansikten. Man kan ligga och kolla på moln och se ansikten och annat - det gör inte  att det är spöken som ritar på himlen naturligtvis.

jennifer90
0

ja ser ansiktet du menar och ja tycker att de ser ut som en gammal man :)

Deftones
0

Jag ser en häst och en tjej. Ingenting annat. :)