Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2119 ggr
aangeleyes
0

Låt mig få va ifred

Hej

Framförallt på kvällarna så känner jag mer än på dagarna , man varvar ner osv efter dagens förlopp. Min sambo är inte direkt troende på sånt här och det accepterar jag till fullo men så fort han är borta en kväll och gör något så blir det mer påtagligt än andra kvällar.

Visst kan jag känna saker när han är hemma men inte alls på samma sätt, framförallt när jag ska sova , jag har sagt till tusen ggr på skarpen att det här e min tid o nu får ni respektera detta, vilket dom inte gör. Jag känner att det är neg energier, jag vette tusan hur jag ska göra. Neg energier skrämmer mig osv !! Var men om en massa knasiga saker för 2års sedan som gjorde att jag mådde väldigt dåligt och blev väldigt skrämd.

Hur ska jag gå tillväga? vill ju kunna ha en lugn kväll själv någon gång utan att andar o neg andar kontaktar mig.

Elisabeth-J
0

Det kan vara så att det är en energi som söker dig för att få hjälp med att framföra något och/eller att komma vidare. Då brukar det vara väldigt påtagligt och ihärdigt. Om du själv inte kan ta kontakt för att veta vem det är och vad denne vill så kan du ta hjälp av någon som kan komma hem och hjälpa dig, det kan även räcka med en privatsittning eller kanske att någon här kan se något om det. Jag ska försöka och se om jag kan hjälpa dig, skickar pm i så fall.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Kristall47
0

#0 Du har PmGlad

aangeleyes
0

#1 tack elisabeth, jadu oav hur många ja än hjälper verkar det inte få ett stop någon gång, hm ganska irriterrande jag säger ifrån rätt så bra men no respect dom kör sitt eget race. Ändå så e jag stängd men på kvällarna så öppnas ja upp kanske automatiskt. :S

#3 tackar :)

Elisabeth-J
0

#5 Det är ganska vanligt att det blir så just på kvällen då man är mer avslappnad inte har så mycket att tänka på osv.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Woozy]
0

Hej

Jag har liknande problem som du. I början så var det mest jag som märkte av saker och ting, för att nu "släppa loss". Först trodde jag "de" var rädda/försiktiga när det kom in nya energier i form utav främmande människor eller tjejen. Nu så verkar "de" inte bry sig alls. Det är dörras som stängs (om man utgår från ljudet) och bangar, smällar titt som tätt.

Jag vet att det är mer upplevelser på kvällar/nätter eftersom det är flera faktorer som spelar in, tex att allt "naturligt" oväsen är näst intill obefintligt jämte dagtid och att människan (liksom djuren) går in i "försvarsställning" dvs sinnena förstärks. Hörseln blir mer känslig då synen försämras när det är mörkare etc.

Min kropp känner oxå närvaro av "nåt". Tex så kan jag få huvudvärk, ont i bröstet, hjärtat, magen och solarplexus känns det som. Ibland så är det svårt att andas, typ luftrören är för smala.

De gånger jag testat lungorna etc så har jag alltid fått bra resultat i testerna, så nåt knas där finns inte vad jag märkt.

De få ggr jag bett "de" sluta, så har det bara blivit värre. Är inte så himla trevligt att kroppen reagerar på "nåt" som aldrig verkar vilja ge sig.

Hoppas du får ordning på dina problem med "de".

MVH

Woozy

aangeleyes
0

#7 hej tack för att du delar med dig, ja känner likadant har man ebtt dom o sluta blir det värre? men varför:S ??hur ska man gå tillväga ?

Boxman_
0

Jag menar alltså inget illa. Bara några tips i all välmening. Alla människor behöver ställa upp och hjälpa varandra.

Och om du har det jobbigt finns det hjälp att få. Ingen behöver vara förankrad i den sortens tänkande när det slagit över och blivit någonting negativt.

Kristall47
0

Det brukar bli värre eftersom dom vill något, de påkallar hjälp som #1 beskriver. De har ju märkt att du har uppmärksammat dom och då blir det värre ända tills man gör något åt det.

[Woozy]
0

Hade jag svaret så hade jag inte tagit upp det exemplet. Obestämd

MVH

Woozy