Godmorgon
Godmorgon.
På er alla. Idag har vi 13 minus ute, Och klart väder,
Nu längtar jag till våren. Tänker på den sången min pappa sjöng,
När det våras i bland bergen vår jag komma till dig då,
Jag tycker att den sången är fin.
Ha det gott alla Vi hörs
Godmorgon Red-Lady och alla ni andra 
Jag höll på att säga, bor du också i skåne "Red-Lady" för min termometer visade också -13 grader ute.Den sången tycker jag också är fin.
Har varit ute och hämtat soptunnan, rastat hunden och gett fåglarna mat. Satt en liten stund därute, men det blev snabbkaffe
sen in och elda i kaminen. Eftermiddagsskift denna vecka så några timmar vid datorn nu på förmiddagen är ju inte fel.
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa 56
Nej jag bor inte i skåne. Jag bor i Bollebygd.
Ha det gott vi hörs.
Godmorgon Red-Lady, Isa och alla ni andra 
Här är det - 7,7 grader i dag. Vill önska er alla er dag precis som ni vill ha den!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Ni har det kallare i söder nu tydligen, här har vi bara -5 nu och så har det varit dom senaste dagarna, perfekt vintertemp här uppe 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja -godmorgon!
Kan vi inte komma överens om att skriva in ett datum på godmorgon? Jag tycker det är onöidgt med två och det är ju enkelt fixat! Visst händer det att man skriver in exakt på samma gång - men då kan man ju ta tillbaka den om man upptäcker det snabbt!
SÅ- God´morgon igen!
Bifogar samma bild som i andra gormorgontråden (25 januari)
Ja -godmorgon!
Kan vi inte komma överens om att skriva in ett datum på godmorgon? Jag tycker det är onöidgt med två och det är ju enkelt fixat! Visst händer det att man skriver in exakt på samma gång - men då kan man ju ta tillbaka den om man upptäcker det snabbt!
SÅ- God´morgon igen!
Bifogar samma bild som i andra gormorgontråden (25 januari)
Go´morron allihopa!
Ja, kylan fortsätter..börjar bli jobbigt nu. Ibland önskar man att man kunde snabbspola tiden
Ha en fin-fin dag!!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
hej! Här i skummeslöv så hade vi -12 i morses. så rundan var frisk att gå!
Ha en bra måndag.
kram
God förmiddag, -12 och solen skiner.
Suttit i tel kö hos telia hela fm, 25 före pratat med telefonist,annan handläggare (trots tel på faktura) suttit i ny kö i minst 20 min. GRRRRRR..Jag har massor att göra och detta är verkligen irriterande. De har skickat en bet påminnelse på ett abbonemang som är uppsagt och papper på uppsägning finns som bekräftelse.Kommmunikations svårigheter avd emellan, eller???
Ni som bor runt Östersund ser ni George Clooney i bygden? han är där denna vecka och spelar in en film. _Häftigt.
ha en bra dag, jag får nog sitta med luren till örat hela dagen. Tatsu

God Förmiddag på er alla!
Idag skiner solen och det var -13,6 grader då jag steg upp i morse. Har inte tittat på termometern på en stund nu.
Snart dags att inte lite lunch. Sedan skall jag nog ta och gå ut en stund i det vackra vintervädret. Det har ju varit lite grått och mulet ett tag nu, så det är skönt att se att solen fanns där bakom.
Ha en bra dag allihop!
Hej alla här inne. Jag önskar Er en fin dag. Här i norra Halland var det -9 imorse brrr. Det är inte vi vana vid och på onsdag ska det bli mer snö! Det räcker så bra med den snön vi fått tidigare och som fortfarande ligger kvar.
Hoppas alla försöker tänka på att hjälpa fåglarna med mat för de har det mycket svårt nu.
Kram från Lena
Hejsan alla!
Tycker också att det räcker med snö nu…det funkar ju att göra, vad man nu vill göra med snön…Här är -6 grader!
Jag matar fåglarna varje dag…och rådjuren, rävarna och hararna. Har dom i min trädgård dagligen, och njuter av att se då dom kommer och letar mat. Man mår bättre själv, då man vet att även djuren har det bra.
Hoppas ni får en fortsatt Bra Dag!