Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1170 ggr
Elisabeth-J
0

Saknad

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God natt alla fina medlemmar! Lägger in den här låten som jag vill tillägna alla som saknar våra änglar.
Ikväll har tankarna funnits för mina nära på andra sidan och några av er medlemmar som jag vet har förlorat era nära och flera i unga år, våra vackra änglar! 
Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Red-Lady
0

Det var vackert Elisabert. Du vet att jag saknar Zedd så mycket. Tankarna går till honom för jämnan. Jag vet hur du känner för dinna nära och kärra. Jag saknar minna två syskon jag har mist och min Mamma och Pappa. Ha det bra Elisabert Jag tänker på dig.

Jane-Lyzell
0

Vad fint - tack!

Saknaden är stor av alla våra änglar!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

eva-lina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

myckert vacker sång för jag tror det även kan gälla vår kära husdjur som våra nära kära , barn eller något syskon så tack för denna fina sång om änglar.Oskyldig

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Elisabeth, den var verkligen vacker…har inte hört den förut…Jag hör oxå till de som har misst både ett barn, min kära sambo som endast var 30 år och så 2 bröder, samt en kär svärmor och så min pappa,  och ett par husdjur under mina år….

Och själv varit nära gränslandet 3 ggr…..

Tack för den

kram/Eija

JohanP
0

#4 Usch, hårt… beklagar verkligen…

chik
0

Tack Elisabeth.Fin sång.

O sänder en tanke till er som har saknaden hos er.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

TantAlma
0

Vad fin!

Min pappa skulle blivit 67 år i går när du skrev tråden. Hade tänkt lägga upp en tråd själv men avstod och av någon anledning så kom denna upp.

Jag valde att spela lite Elvis för honom och tända ljus.

Det finns fler änglar på andra sidan. Jag delar faktiskt en speciell med Jane.. som jag saknar. Den här månaden är mest påtaglig.

xinluo
0

Tack Elisabeth.

Jag trodde väl aldrig att jag skulle mista ett av mina barn. Men på bara några korta sekunder så har det hänt, min dotters hjärta har slutat slå.

Nu har min dotter och jag fått en annan relation till varandra, för inte tog det slut den kvällen. Nu möts vi i drömmarnas land, där kan vi kramas och prata med varandra. Hon berättar för mig och jag lyssnar, hon ger mig råd och jag tar dom till mig.

Nu är hon min ledare och jag ska lära mig det nya språket bara sen vet jag inte vad som händer i framtiden, det enda jag vet är att det är otroligt spännande.

Självklart saknar jag henne och är jätteledsen att hon gick över alldeles för tidigt men jag inser också att hon behövs där på andra sidan. denna underbart starka kärleksfulla själ….

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Eija
0

#5…Tack!

[Sisa]
0

Jag saknar också en del änglar…tack!