Alex Schulman
berättar i sin blogg om en mystisk upplevelse han hade i Thailand och han berättar även om ett par andra upplevelser som han haft tidigare, intressant läsning 
Läs här: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2010/01/det-oforkarliga-miraklet-i-thailand#comments
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Är det någon som hört talas om det som hände med hans dotter eller något liknande? Jag blev förundrad över en del som hände med mina barn när dom var små :)
Elisabeth
När jag var liten så ryckte jag upp gräsrötter och såg eld under gräsmattan. När jag var liten så vaknade jag mitt i natten av att 3 röda blinkande ljus, som finns på järnvägar för tåg, stod och blinkdade alldeles utanför mitt fönster, som om hela huset hade förflyttat sig till järnvägen en bit bort.
Det betyder ju inte att det man ser alltid är något som finns. Sinnena är inte ofelbara, eller hur?
Det är väl inget övernaturligt heller att Charlie i historien ovan skulle yttra ett ord. Eller tyckas yttra ett ord.
Man rusar hela tiden så lätt till slutsatser att det finns "mer än vad man tror" bara för några upplevelsers skull.

#2 Charlie är endast 6 månader
som förälder vet man om barnet har nämt ord eller bara jollrat en tid och när då barnet säger det ordet så klart och tydligt, vilket inte heller bebisar gör så är det kanske inte så naturligt ändå 
Elisabeth
Nej det är ett mirakel, prisa gud!

#4 Japp, för föräldrarna var det ett mirakel 
Elisabeth