Katten över alla
I förrgår natt hade jag en underlig dröm. Jag tror den kan ha att göra med min katt som gett mig healing som jag pratat om tidigare här. 
Drömmen började med att jag var ute och gick som vanligt i träskmarken, men vattnet var svart istället för grönt. Jag gick runt i cirklar i liggande 8:or så att säga och det kändes som det gick på i en evighet. När jag gick i den vänstra slingan så kände jag hur den maskulina kraften kom över mig, men när jag bytte till den vänstra så kände jag hur den femminina energin liksom bubblade uppifrån sumpmarken genom mig.
När jag hade gått 128 varv i 8:an så hörde jag plötsligt ett kurrande ljud. Jag trodde först att det var min pösiga mage, men det visade sig att det kom långväga ifrån. Jag lyckades bryta mig ut ur 8:an och och svävade lätt över träsket men fötterna överst och kände blodet strömma ner i ansiktet. Känslan var helt fantastisk, precis som när man böjer bak sitt huvud efter att ha suttit stilla i några timmar!!! 
Jag svävade fram till en trästuga vid skogsbrynet som var alldeles orangt. Färgerna spelade fram och tillbaka mellan olika 70-talsfärger, inte bara orange utan brunt och mörkgrönt. Några små varelser gick förbi under mig. De kallade sig för gnomerna och upprepade samma ord hela tiden: gno-um, gno-um, gno-um, som ett mantra. Detta mantra sög ner mig till marken igen, och in genom dörren till brasan som sprakade och knastrade och gav ett varmt sken över stugans innandöme. 
Det var då det hände! I taket såg jag att det öppnade sig, som att själva trät dematrialiserade sig, blev till nåt slags flytande trög genomskinlig massa, och sen försvann! Jag stirrade rakt emot Vintergatan i himmlen och kunde se att några av stjärnorna började åka runt. Först åkte dom i cirkel, men till slut åkte var och en av dom åt olika håll tills dom till slut avbildade en katt.
Katten matrialiserade sig från stjärnorna och fick ett slags helig glans över sig. Jag blev förstår kraftigt rörd och tårögd och var tvungen att gå ner på knä eftersom allvaret i situationen genomsköljde hela min kropp, hela mitt väsen! Jag förstod att jag var på väg att få reda på vad mitt liv hade gått fel någonstans, och vad som var min sanna uppgift i den här världen.

Katten började spinna och vibrationerna gick genom luften och fick den att vibrera som en hägring i luften en het dag. Och katten talade till mig.
Jag märker att jag skakar när jag berättar det här, så jag är tvungen att ta en paus. som ni kanske anar så vaknade jag upp i en uppjagad blandning av förvirring, vemod och stark glädje. Jag återkommer med resten…
Frid & fred!
Kan katten möjligen vara din guide? Din skyddsande? Vilken fantastisk dröm!!

U R us