Godmorgon
Godmorgon
Här snöar det lite lätt, Och är 3 minus ute.
Jag hoppas ni alla här får en bra torsdag,
Jag tittade på det orkända i går det tyckte jag var bra,
Han Terry tycker jag är bra Det stämde mycket det han sa.
Ha det gott alla goa vänner vi hörs
Godmorgon Red-Lady och alla andra!
Här kommer det också lite miniflingor ute är det - 1,9 grader.
Tittade också " På det okända " i går och tyckte Terry var duktig.
Önskar er alla en givande dag! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Hejsan Red-Lady och alla ni andra!
Jag såg också på Terry igår och han är duktig.
Här hos oss så är det runt - 4 grader. Lite grått väder. Jag har varit på Byn och handlat lite. Och hämtat en matta som jag skickat efter för ett bra tag sedan. Trodde jag skulle få den innan julen, men nu är den här alla fall och jag blev nöjd.
Skall äta lutfisk idag. Min älsta son kommer hem på middag och han längtar efter lutfisk. Och jag tycker sjäv det är jättegott med.
Sedan kommer Thea till mig en stund på em idag. Så det skall bli roligt att vara lite barnvakt. Synd att det är så moddigt ute, annars hade det varit skönt att ta sig en tur med vagnen. Men vi har väldigt moddigt just här hemma alla fall. Men skall be att de tar med vagnen hit alla fall.
Sköt om er!
Hej härinne!
Vill önska er en fin torsdag! Tag vara på tiden…sätt lite färg på tillvaron…och må så gott…Snart är det vår!
Britt-Marie… så gott med lutfisk! 

# 3
Min mamma lakade alltid så god lutfisk Och så var det senap sås
Det var så gott. Var kul att det barnbarn kommer Det är så roligt och vara med dom. Och kela lite med dom. Ha det gott vi hörs,
Var rädd om dig.
God dagens!
Red-Lady o alla ni andra…här ligger termometern på nollan, har varit idag ute o kört snöslungan….var inte så mycket snö, men det var iallafall….tänk va jag är nöjd med snöslungan, va den spar på ryggen…..
Har till min glädje kännt mig jäkligt bra för första gången sen jag börja med tabletterna….så nu kanske det har vänt….visst att jag mår illa, och känner lite ont i magen ett litet tag efter intaget……men jisses vilken skillnad ändå, jag har ju inte behövt springa o kika in på toan som förut…..härligt…så därför var man så klart ute direkt o gjorde nå nytta….
ha det så bra alla där ute
Kram/Eija
# 6
Härliga positiva tankar, Eija…Kram till Dej…