Behöver akut hjälp...
Snälla finns det någon här som kan hjälpa mig att se vart mina viktiga papper o intyg har tagit vägen….
Det är läkarintyg på min rygg och beslut från försäkringskassan angående ryggen till min sjukpension…
Jag behöver dom nu när jag tänker överklaga beslutet om att inte få handicapsintyget för parkeringsplats, som jag skrev om förut här….
Har ju mått så dåligt av tabletterna så jag har inte orkat titta efter dom förut, men nu måste jag ju ta tag i det och får till min fasa se att jag hittar inte dom någonstans….
Kan ju berätta att jag sålde min säng o sängborden här i somras, och då hade jag dom i ett av sängbordens lådor…så när jag plocka ihop sängen så tömde jag dom lådorna så klart och har hela tiden trott att dom fanns på någon av mina vanliga platser där jag förvarar alla papper o sådant…..
Men tji fick jag…..nu är dom puts väck….har för mig att dom låg i ett stort kuvert, det är ju flera läkar intyg, eftersom jag var långtidssjukskriven först, så därför var man ju iväg till läkaren och fick intygen förlängd….
Så snälla rara ni om ni kan, så blir jag er evigt tacksam….
Massor av pussar o kramar/Eija
Det är lättare att be om nya papper ifrån sjukhuset än att hoppas att någon gissar rätt på var dom finns. Skulle jag tycka.
…Vet, men det kostar idag att få ett intyg…313kr….fick betala nu när jag skulle ha från min läkare angående mitt kärlkramp o hjärtsvikten till just den där jäkla parkeringsintyget…fastän jag inte fick någon p g a den…så därför behöver jag även från ryggskadan….och dom kan jag inte få annat än från en annan kommun där jag bodde förr…..
Så det känns så surt att behöva betala för något man inte får…..därför så är jag så arg för att jag har slarvat bort dom som jag har……och en som har så liten sjukpension, är det mycket pengar att bara kasta på luft om man inte får intyget till handicapparkering….förstår du mig….för då skulle jag vara uppe i 626 kr då, och kanske ändå få avslag….
Eija..Kan inte sådant här.
Men gå igenom paprena igen lungt o fint..
Bara en tanke….
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 Tack chik för att du sänder dessa lungna ord o tankar….ja, du har så rätt…man blir ju lätt stressad när man inte hittar…panik, panik…och det är just jag i ett nötskal….stressmänska som jag är…har nyligen rotat igenom alla lådor i mina byråer med papper, men inga så långt ögat når…..
Men jag har några garderober och mer lådor inne i bokhyllan att gå igenom….voine, voine…torkar svett…..men jag har några dagar kvar ännu på mig….pust!…
# 4
Jag är säker på att du hittar dina papper, Eija…

Tag det lugnt.O tänk.
Så kommer du att finna dina papper.
#7 Vasse gooo- jätteglad du hittade dem:-)))
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"