Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 600 ggr
LilianJ
0

Godmorgon 20/1.

Det är - 1. Det grå är mörkgrått. Ingen vet vad som händer.

Ljus till världen. Kärlek till Borås.

Kram Lilian

Indiania
0

Godmorgon!

Vill bara önska er alla en dag ni är tillfreds med! Glad

Vill också vara med att skicka kärlek och ljus till världen och speciellt till Haiti.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Ja Godmorgon Lilian och Indiania + alla andra.Glad

Vill också vara med och kända kärlek och ljus till världen…kanske vi ska omfamna den allihopa idag.

Ska iväg på alternativbehandling idag, en som kan ta bort traumaringar ska bli intressant att höra vad jag har för fel.

Ha en bra dag….

Kram Jile

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Även jag skickar varma tankar till Haiti…vad mer kan jag göra…

Hoppas ni alla får en bra onsdag!

Toyan
0

God förmiddag!

Ljus och kärlek från mig också till Haiti och övriga världen.

Ha en härlig onsdag.

Kram/ ToyanGlad

Britt-Marie
0

Hejsan!

En bit in på dagen igen.

Jag tänker också på de stackars människorna i Haiti.

Idag har jag haft min X-svärmor här på lite kaffe. Hon kom med blomstercheck till mig, det var ju snällt gjort. Hon har fått en del kort av mig på bla dopet av Thea. Så hon ville tacka på detta sättet.

Snön faller idag och det är - 3 grader. Jag har inte hunnit ut nått idag ännu, men skall nog ta mig ut på en liten promenad efter jag tagit mig lite lunch.

Jo, jag harit ut och gett fåglarna mat. De är så hungriga och det är allt som ofta tomt i deras atomater. Så jag får ge dem mat ofta. De behöver mat nu, när det varit så kallt och det är svårt för dem att få tag på föda i naturen. Det är så roligt att stå och titta på dem. Många fina domherrar har jag haft här under dagen.

Önskar er en bra dag!

Eija
0

God dagens!

Här är det på nollan och det snöar lite grann….suck! vill inte ha mer snö, men vet ju att än är det långt kvar av vintern….har ju för mig att februari brukar vara en snöig o kall månad….nåja….

Tänker jag med på de stackars människorna i Haiti…såg att dom har fått en bra insamligsslant härifrån Sverige iallafall…skönt….Hörde i natt att Haitis regering ville stoppa Amerikanska matpaket som släpps ner från flygplan…..anledningen är att det är bara de som är friska o krya som får tag på dom, så ett annat transportsätt är välkommet….för den viktiga maten o medicinen når ju inte till dom som verkligen behöver det i första hand….

Håller på att leta efter viktiga intyg från läkare o försäkringskassans beslut om in sjukpension, som jag behöver ta kopior av nu till min ansökan om handicapparkeringsintyg, som jag fick avslag på….skall ju överklaga….så jag skall skriva en tråd om det här om någon kan hjälpa mig att se något….

Ha det så bra

Kram/Eija

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Kväl på er i etern.

Har inte varit inne på ett tag..Ha en fin kväll.Har lite o göra..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 7   Hahahahaha…..