Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 2850 ggr
capodeicapi
0

Skogen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade lite tid över idag, så jag lägger upp en bild från en märklig plats i Sverige.

[Woozy]
0

Gegga på linsen

Woozy

Tarzan88
0

# 0 Det var en väldigt VACKER bild…kan man sitta å tittat på länge…tack för att du dela med dej av den till oss på ön !Skrattande

TantAlma
0

jättefin

chik
0

Hej Du!!Hur har du gjort för att det skall bli så??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ingu1
0

Vad fint.

capodeicapi
0

#4 Bilden är tagen en ruskig mulen morgon när solen fortfarande stod lågt. De gamla granarna släpper inte ner så mycket solstrålar och det svarta vattnet suger upp nästan allt ljus.

Sen efterbehandling i photoshop såklart Flört

[Nötis]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har du klistrat in den här trevliga lilla saken också elr? :)

tycker iaf att det ser ut som en miniatyr flicka..  jag tog mig friheten att printscreena din bild,  förlåt >:

Eija
0

#7…Heh…såg samma flicka jag med som dig…..märkligt

[marillion]
0

Hmmm….ser ut som ett ställe utefter Ljustorpsån där jag brukar fiska.GladPå våren svämmar det över så vattnet står en bit upp på träden…å sen när vattnet försvinner blir det som lermark runt träden.Härlig bild iallafall!

Isa56
0

Jag ser också flickan. Förstorade den och, hon ser lite märklig ut över ögonen precis som ett mörkare band.

Den här skulle jag vilja se inne på spökbilder och höra vad de har att säga där.

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Woozy]
0

Skulle vara intressant å se denna bild med ALL information kvar. EXIF och lager räcker långt. Flört

Woozy

Eija
0

#11…förstår inte riktigt vad du menar….är bilden fejkad eller????Obestämd

[Woozy]
0

-har jag aldrig påstått.

MVH

Woozy

[Tovab]
0

Har du lagt till flickan själv elr var hon där? :)

Otroligt fin bild iaf ;)

capodeicapi
0

Fejk? jag trodde det var uppenbart.

Alltså jag har klippt in flickan för att skapa en stämning i bilden. Det är inget riktigt spöke. Jag är fotograf och inte spökjägare ;-)

capodeicapi
0

platsen är dock äkta ;-)