Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1322 ggr
queenlinnea
0

Förvirrad.

Hej på er :)

Jag brukar inte vanligtvis hålla till på denna sajten, men nu när jag klickade in så tänkte jag fråga er som är kunniga om sånt här.

Det är så att jag har ända sedan jag varit mindre känt av konstiga känslor, det började först när min gammelmorfar dog -02. Alltså, jag har känt mig iaktagen och ett speciellt tillfälle jag aldrig glömmer var när jag var kanske 12-13 år och satt ensam hemma i soffan, framför TVn och från soffan ser man ut i hallen via en spegel  så man ser om det står någon där. Och i ögonvrån ser jag en mansgestallt, jag ser bara konturerna. Jag började skrika och härja. Det var första gången jag upplevde såndant så nära.

Och jag har alltid haft svårt att sova hos mina kusiner, dom bor i ett hus på landet, 20 minuter utanför stan. Jag får alltid en orolig känsla, jag svettas, hjärtat slår och jag drar alltid täcket upp över öronen.  Min äldsta kusin på nuvarande 7 år har också haft svårt att sova i sitt rum. (där jag oftast sover när jag är där) Och för ett tag sedan när jag skulle sova hemma så var jag så grymt trött och slår igen ögonen så ser jag något som liknar en man som hukar sig över mig i sängen. Alltså jag ser honom med stängda ögon. Det fick mig att gå igång.

Det är vissa perioder som jag verkligen undrar över allt sådant, jag är inte rädd, men jag känner mig hela tiden orolig över att inte veta vad det är. Och jag och min moster har pratat om att vi ska gå till ett medium eller vad det heter? Nu är det mest att våra gamla garderobsdörrar i TVrummet (vi har flyttat) ni vet sådan med nyckel.. att dom går upp så det smäller till någon gång ibland. Då bara ler jag. Nu blev det ganska mycket text. Men vad borde jag göra? ._.