Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 7016 ggr
minimor
0

kråkor

undrar om det betyder något att " se kråkor "? igår när jag skulle åka och handla kom en kråka gåendes strax framför ett övergångställe. den gick verkligen i promenadtakt rakt över hela gatan framför min bil, varvid jag fick bromsa in och slutligen stanna för att släppa över den! sen kör jag c.a. 100m. parkerar på ett köpcentrum där jag ska in och handla mat. döm om min förvåning när jag öppnar bildörren, och vad knallar omkring utanför bilen om inte en kråka!?! samma kråka eller en annan? vet ej! bara en komisk slump eller? man höjer allt bra förvånat på ögonbrynen i alla fall! :)

Eija
0

Glad…va härligt att se sådant….när det är lite speciellt….och visst kan det ha varit någon som ville ge en hälsning till dig, för ibland så visar doms sig som fåglar eller fjärilar eller andra djur….man märker det genom att dom beteer sig märkligt inte som vanligt…..

Har själv fått hälsningar via en fågel…..men när du såg denna kråka, kände du särskilt något , som om du kunde koppla den till någon speciell person som är på andra sidan….i så fall så är det så, man brukar ju känna på sig vem…..

kram/Eija

Britt-Marie
0

Jag hade också en kråka som följde mig på min promenad igår. Den flög en bit och så satte den sig som om den väntade på mig. Försökte fånga den på bild, me se de ville den inte vara med på.

Choklad
0

det sägs att kråkor bär med sig de dödas andar (om jag inte minns helt fel nu)..men det kanske var en hälsning att du helt enkelt skulle ta det lugnare??? Ett möte med en kär vän kanske är närstående? Kanske du får ett besök fran andra sidan?Flört

U R us

Rosenvial
0

Du lär dig hela tiden nya saker och på så sätt öppnas det alltid upp nya möjligheter för dig.En kråka lär sig alltid saker - just det är dess styrka.Genom att hämta lärdom ur allt avgår den alltid som segrare.

minimor
0

tack alla för olika och intressanta svar! får en att fundera mera…det är ju inte fel! Glad

minimor
0

vill gärna ha mer synpunkter på detta med fåglar och deras påkallade uppmärksamhet, i just detta fall: kråkor! men även andra fåglar…just fåglar tycker jag att det hänt flera gånger att jag fått ovanliga uppmärksamheter från dem…svårt att veta bara vad…kanske bara hälsning…man är ju lite trög och lite för avstängd kanske…? behöver jobba på att bli mer mottaglig. skulle jag gärna vilja när det gäller detta. har väldig intuition annars…

Rosenvial
0

Ja fåglar av alla det slag symboliserar ju för mig ialla fall friheten,att flyga fritt ingen ifrågar sätter, dom får vara sig själva som dom är flyga högt i tanke och handling..