Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1116 ggr
[dcpower]
0

vad betyder drömmen:S:S

såhär var det jag stod i ett kritvitt rum å titta ner på magen då hade jag en stomipåse men jag va glad i drömmen å jag va ensam i drömmen snälla om det e nån som kan tyda va betyder drömmen kram dcpower

Choklad
0

Rummet är du, och du är då ren och vit.

Jag undrar, hur du känner inför den färgen? Hur kändes det i drömmen, eller när du tänker på den ? I detta fallet kan det betyda att du är helt ny inom dig, i dina tankar.Men något hindrar dig från att se vad du behöver …

En stomipåse är ju en mottagare och behållare av avföring, och då kan det innebära att drömmen ville säga dig att du inte kan släppa ifrån dig gamla tankar och beteendemönster riktigt som du ska. Du är på väg att släppa ifrån dig känslor som är jobbiga och destruktiva för dig, men du kan inte riktigt släppa dem, för du vill ha dem kvar , förvara dem hos dig. Varför?

Och magen är det hos oss som ju har hand om matsmältningen, magen är kroppens energibehandlare, som en fabrik som framställer energi till kroppen för att den ska kunna fungera.

Släpp ifrån dig påsen…tänk att du bara släpper ifrån dig den, och du kommer att känna dig fri och glad.Så kan du göra det vita rena rummet som du själv vill ha det, möblera rummet med nya tankar.

U R us

[dcpower]
0

det enda jag vet just nu att jag får VÄRLDENS obehagligheter i rummet efter drömmarna, jag mår JÄTTEDÅLIGT. Jag vill inte ens gå å lägga mig för det känns så obehagligt något e INTE bra men jag vet inte vad just nu känner jag mig jätteolyckligRynkar på näsanGråter

Choklad
0

Kanske det är just dessa obehagskänslor som du ska försöka att släppa? Jag vet att det är svårt…

Sedan kan det vara så att du har föraningar, men det kan lika gärna vara din rädsla som lurar dig att vara rädd. Är du rädd för drömmen? Därför du inte vill sova?

Drömmar kan också fungera som en sorts ventil, där man drömmer om sina rädslor för att behandla dem, och sedan släppa dem.

Om jag vore du, så hade jag bett att få prata med någon kunnig person på sjukhuset, doktorer ska man kunna få en pratstund ang sina sympton odyl, då kan du också säga hur rädd du är, att du har mardrömmar om din hälsa.

Så får du mera fakta som du kan lita på.

Kramen till dig !

U R us

[dcpower]
0

jag vet inte va jag känner obehag jag bara känner dom:(:( nej tack inte till läkare jag litar inte såpass pån läkare att jag  kan säga om mina drömmar jag kan riktigt TÄNKA mig för hur de skulle skratta. Drömmarna va inte så obehagliga jag va ju glad i drömmen. Jag va glad innan dom här drömmarna började jag har drömt såhär förut men inte alls känt obehag visst har jag funderat men inga obehag det känns hemskt jag ville inte ens att min kontaktperson skulle lämna mig så kände jag mig

Choklad
0

Nej jag menar inte att du ska säga något om drömmarnaFoten i munnen, bara tala om hur rädd du är, och hur obehagligt du känner det.

U R us

[dcpower]
0

jaha, det va så du mena. hoppas dom här obehagen släpper. tänk om jag har en demon som e här å det e därför känner jag såhär buhu

Choklad
0

Hmm är det den där demonen nu igen? Varför skulle den vara där hos dig?..

U R us

[dcpower]
0

jag vet inte jag bara tror det men jag har ingen aning, elr så e det moster jag känner hon kanske e arg på mig elr nått

Choklad
0

nej hon är inte arg på dig, hon bara vill dig välGlad

U R us