Godmorgon
Godmorgon på er alla här på ön,
Idag har vi 13 minus grader Det blir i alla vall mildare nu
Hoppas att snön får liga kvar för barnen när dom har sport lov i Febreari,
Hoppas att ni alla få en trevlig Fredag, Och att helgen blir bra för alla.
Ha det gott vi hörs
Godmorgon!
Här är ni på hugget i dag, tre godmorgontrådar men jag måste heja på dig också Red-Lady.
En härlig dag önskar jag dig och alla andra!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God Morgon Red-Lady och alla ni andra!
Idag är det Vitt, vitt, vitt ute igen, både himmel och marken och träden är täckta av frost. Vi har - 6 grader här idag. Så det känns nästan varmt ute idag, efter den kyla som varit.
Vad dagen skall bjuda på idag. Vet jag inte riktigt ännu. Men det blir väl ett par drag med damsugaren, de rum som jag inte orkade igår.
Och en promenad skall det nog också blir. Och så slutar sambon lite tidigare idag då det är Fredag och det är alltid trevligt och man känner att helgen är här.
Ha det gott allihop!
Britt-Marie

# 1
Tack Indiania, Jag önskar dig också en härlig dag och en trevlig helg
Ha det gott vi hörs

Godmorgon Britt-Marie
Jag hoppas att du också får en trevlig och lungn och fin helg
Ha det gott vi hörs
God middag! Red-Lady o ni andra, vilken fin bild Britt-Marie…tog med mig kameran i dag när vi var ute på morgonpromenaden, tog några bilder på hundar o natur…
Som du vet Red-Lady så har vi ju våran Frisco som kommer från ditt syskonbarn Bodil…nere i Nossebro…han är ju nu dryga 4 år, så fin o klok….skuller verkligen ha varit kul o sett hans syskon idag…vi fick ju med oss en allmanacka med bilder på alla valpar i kullen, när vi hämta honom där nere….
Den pojken o min andra hund, gör så att jag är tvungen att röra på mig trotts alla krämpor o besvär, och det är ju tur det…annars hade jag aldrig gått ut inte…never….inte mer än tvunget….så jag är så glad för dom….promenaden blir ju inte så lång, men det är just därför jag skaffa en till krabat, för då leker dom som galningar där på bakgården som är inhängnad och får mycket mer motion än jag skulle kunna fixa trotts om jag hade varit frisk….
Så här kommer en bild på honom, våran fina prins charmig…
Kram/Eija

Eija
Var roligt att höra att du köpt den söta hunden av Bodil. Där ser man var väldern är liten. Och var söt han är. Det är tur att du ha honom så du kan gå den fina vägen. Det är klart att det blir roligt för honom med en liten hund till Ha det gott vi hörs Och var rädd om dig
#7…tack kära du…..och visst är världen liten allt…..hon sa en sak som jag aldrig glömmer när vi var där….och det var när Frisco la sig vid mina fötter efter hälsningarna först, och låg där hela tiden tills vi var klara att åka….då säger Bodil, att ja det var meningen att han skulle till dig, det märks för har han inte gjort sådär med någon tidigare…
Och då skall du veta att, när jag leta valp, så kom jag tillbaka till honom om o om igen på blocket…..kunde inte glömma honom trots avståndet….och kika på andra valpar runt i närheten….Men sen skulle vi ner till Göteborg på motormässa, och jag kolla om han var kvar….och till min stora glädje så var han det…så jag ringde o berätta att vi kunde ju kika förbi på hemvägen om det gick bra….
Sen gick det som det gick, och så var sagan slut, vi hade med oss en ny liten familjemedlem, som jag aldrig har ångrat en enda sekund…..
Här lite bus på baksidan efter promenaden…
Kram/Eija

Eija
Det är väll kul att det blev så. Jag tror att allt ha sin mening här i livert Ha det gott vi hörs