Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 900 ggr
Britt-Marie
0

Ljud i vårt sovrum.

Två mornar på rad, när jag just hållit på att somna om, så har jag hört olika signaler. Igår morse så var det som en telefon signal.

I morse då jag legat vaken en stund och mina ögon höll på att falla ihop. Då lät det som om brandlarmet vi har gick igång, men så blev det inget mer så mina ögon höll på att falla ihop igen. Var ganska trött. Men då kom ett annat ljud en signal av något slag. Tittade på klockan och den var straxt vid 8 och jag brukar tänka på kvällen att jag ligger till 8, mår som bäst om jag går upp den tiden. Men nu två mornar så har jag varit lite trött och tänk ligga och dra mig lite. Men det är som om någon säger mig att gå nu upp.

Är det någon som kan känna nått om detta?

Förut var det mina rullgardiner som hade ett eget litet liv ibland. Nu har vi köpt ny gardin och nu har dessa ljud kommit i stället.

Ingu1
0

Hm…ungefär som ljuset i vårt sovrum, min man har arbetat på annan ort så jag har sovit ensam, man blir fundersam…

Eija
0

Glad…Ja du Britt-Marie, nog verkar det som om det är någon som har tagit dig på ordet…..vill ju vara hjälpsam o se till att du kommer upp…det är min tolkning.

För jag tar ju givet att ni har kollat igenom brandvarnarns batteri, för då kan det låta lite om den när dom är slut…och att telefon ringer brukar ju inte ske om inte någon är där o ringer så att säga….

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag tror som dig Eija. Och jag tror det är min käre far som är här och vill ha upp mig.

Kommer ihåg då jag var barn och jag skulle upp. Då kom pappa in ochså sa han alltid, de gånger det var han som väckte mig att, - Slå upp dina blå. Låg jag då och drog mig för länge, så  öppnade han bara dörren och stack in armen och drog av mig täcket. Ingen risk alltså att försova sig när pappa fanns hemma och väckte.

Det var ju som förut när mina rullgardiner höll på. Att en Söndag fm, vi låg och drog oss. Hade varit vakna men somnade om och rätt som det är kl 9.30 då for rullgardinen upp med en faslig fart. Och då sa jag till Toni att nu får vi inte ligga längre. - Nej, sa han och skrattade nu är det bäst vi går upp.

Jag känner ju på mig att det är pappa. Men tycker ändå det är roligt att få berätta och om att höra vad andra tror och tycker.

Sänder med en bild på min käre far och mig.