Silverband
Vissa människor har vid UKU:s upplevt att dom sett "silverbandet" som är fäst mellan kropp och själ.
Har DU varit med om det? Berätta gärna!
Själv har jag varit med om det en gång i min barndom då jag hade en UKU och träff med två änglar. Då såg jag det här silverbandet. Änglarna talade om för mig att när den går av, så kan du inte återvända till kroppen mer.
Det skulle vara kul att veta ifall det finns fler därute med liknande erfarenhet.
kram

Spännande! Men sådant får aldrig jag vara med om
. Hur sjutton gör ni!? Mediterade du?
det var en intresant sak det dära silver tråden hörde min pappa berätta då han levde om att han hade sett den då pappa var bara några år gammal han var sjuk TBC nästan döende tror jag men klara sig upp till vyxen ålder men jag trodde bara att han hade yrat men förstår det bättre nu när jag läste ditt inlägg.hej då från eva-lina ock ha en trevlig kväll.

Jag har sett silvertråden, en gång, också under en spontan UKU. I samma ögonblick jag fick syn på den kom jag ihåg det där jag hört om att man inte kan återvända om den går av. Eftersom jag var väldigt långt bort så blev jag förstås rädd, och när man blir rädd stiger adrenalinnivåerna i kroppen och man åker ofelbart tillbaka in i kroppen men en otrolig fart. Känns bokstavligen som att bli "inslängd" i kroppen
. En säkerhetsgrej det där tror jag 
#1 Nej ingen Meditation. Jag var med om en traumatisk sak, bad till Gud och då var jag i vaket tillstånd. Minns inte hur jag hamnade i det tillståndet då jag fick UKU. Men det var två änglar som eskorterade min själ ut ur kroppen.
Dom tog mig nånstans i tomma intet. Det kändes som om det var högt uppe bortom molnen, bortom himlen. Men det var väldigt fridfullt där och jag ville stanna där, men fick inte stanna.
Änglarna talade om en massa saker för mig. Jag började undra "vem är ni" och vem har skickat er? Dom sade att "dom gör bara Guds vilja"
När jag pratade med dom, så var det inte med ord formade av munnen utan typ telepatiskt.
Jag fick med mig några ord på vägen, som skulle ge mig styrka inför framtiden.
Efter det har jag väl haft några andra UKU:s, men jag har alltid befunnit mig nära min kropp tror jag. Jag har även sett mig själv ligga och sova.
Spännande att få höra av era upplevelser!
#3 Jag kände det där "dunset" du pratar om när jag kom tillbaka till min kropp.