Medium i Uppsala
Hej!
Finns det något medium i Uppsala med omnejd?
Mvh Mia

du har en tjej som heter Maria-Theres Agerhill "Mithera" i Uppsala.

_Jag rekommenderar också Maria-Therese, du hann före mig Rose.
_

Hej på er!
Tack så mycket!
Hon bor ju åt mitt håll, jag bor 6 mil nv om Uppsala.
Mkt trevlig sida, ÖN, måste jag säga också.

Finns en till som är otroligt bra. Kersti Gloersen gick till henne nga gånger när jag bodde i staden, hälsa min barndoms-stad från mig 
Kraam Sussie

Äh! Det var ju JAG som skulle rekomendera Mithera! :D

ofan - där ute bodde jag för cirka 3 år sedan… Tänk om man hade vetatatt det fanns likasinnade där då.

#8# hehe först till kvarn brukar det ju heta 

#9 Hmm, det var runt den tiden jag var som mest aktiv ute på Mitheras gård med kurser i shamanism.

#12# Jörgen bor i Södertälje….
Han är BRA! På riktigt

Anne Fahlkrans finns väl runt uppsala. En äldre dam.

#17 har hört rykten om att hon har flyttat
Medarbetare på Feng Shui och Indien

#15 Jag säger som Happyspirit, han är bra 
Rykten och hörsägen kan man inte lita på, det bästa är att skaffa sig en egen uppfattning istället. Alla gillar inte alla. Några tycker att ett medium är bra och några tycker tvärtom. Det är ju så inom det mesta med människor. Om jag gillar en artist så kanske inte du gillar samma artist. Jag kanske tycker att en snickare gör ett bra arbete men du blir missnöjd med den personens arbete.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Mycket bra exempel Elisabeth!!!

#20 Ja och det kan man ju gå vidare med också :)
Man bör skilja på personen i arbete och privatliv, inte blanda ihop det. Man tror sig lätt känna en person privat för att man har sett personen arbeta :) När en artist står på scenen så är det artisten som jobbar.
När snickaren spikar så är det dennes arbete
När ett medium har seans så är det i arbetet.
Utanför arbetet så är alla en vanlig person som har hem, familj osv. Man stänger av sitt arbete. Ingen människor är inte felfri och alla har vi dåliga dagar som då kan påverka arbetet, trots att man har velat göra sitt bästa. Alla gör vi misstag i våra arbeten, varför då? Jo för även om man har gått en utbildning så är man aldrig färdig, man utbildas och lär sig hela livet, livets skola :) och mycket nya ideer kommer fram på det viset. Att göra misstag är ju bra, ur allt negativt kommer något positivt ;)
Elisabeth
Ang Jörgen, i Aschbergs programet, verkar folk ha glömt att Jörgen sa Nej flera gånger till tjejen som ville få ett svar. Han sa också att han inte kunde förnimma något och att han lätt då går på vad hon säger till honom. Där efter sa han att baserat på vad du säger så tror jag ……..bla bla bla.
Men det missa tydligen allmänheten. Jag var vaksam eftersom journalister bett sig påträngande på min systers arbetsplats. och de inte respekterade att man bör boka tid för interjuver och inte rusa rakt in när anställda sitter i ett möte med en annan Medarbetare. Och kräva svar på påstådda rykten. Sen när man inte får sin interjuv stanna kvar och filma utan tillstånd genom fönstret . För att få "något". Och skapa obehag för de som befann sig på arbetsplatsen.

#22 Det är så det fungerar, en del vill inte se det positiva som faktiskt finns, dom är ute efter minsta lilla negativa som finns att få fram. Ett litet litet ord eller text kan formuleras till något helt annat än innebörden. Det skapar sen rykten och förtal, som du skriver För att få "något" så letar man allt man kan hitta och det är inte bara journalister som gör så ;)
Elisabeth

Jörgen är ett otroligt bra medium, gå o titta på en seans med honom om ni har möjlghet. Eller boka en privatsittning…
ljus Rose

Den bild jag har av Jörgen är en trovärdig bild ialla fall.