Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1787 ggr
gobamos
0

HJÄLP!

Hej jag bor i göteborg. Ja jobbar med ett projekt i gymnasiet, där ja ska sova över i ett spökhus och filma allt som händer. Jag har letat och letat men kan inte hitta några hus där man kan sova i. Jag behöver verkligen hjälp! Kan någon tipsa om ett hus som det är säkert att man kan sova över i? Det är kris verkligeN!

nallox
0

Det finns en kille som heter "ghosthunter" här på sajten som sysslar med sådant. Fråga honom vetja!

(Dessutom tror jag att han bor i Göteborg.)

gobamos
0

okay ska göra det tack så mkt!!

Ghosthunter
0

nallox - du skulle nog fråga mig först. Jag har inget att erbjuda, tyvärr, det är privata saker!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

himlen
0

Hej!

Kontakta Elisabet Renvall i Borgvattnet och fråga om du kan sova över i Prästgården, vi har varit där och det hände saker vill jag lova, det är inte säsong nu men fråga henne snällt så kanske hon gör ett undantag, du kan få webbadressen här två stycken www.borgvattnet.nu   www.borgvattnet.eu        / Ann-Mari

gobamos
0

himlen , takcsåmkt!. för tipset. Det verkar super.. Ja har mailat henne eftersom de inte gick att få tag på henne över telefon, det kom telefonsvarare istället Hoppas på svar:P  

Tack igen:p

LeonidBrezjnev
0

#0 Vilket sorts gymnasium går du i och på vilken linje, samt vilket är ämnet, som projektet tillhör?

Ghosthunter
0

gobamos - Borgvattnet har varit till salu..men jag vet ännu inte om det är sålt. I så fall kan det ju innebära att inte Elisabeth är kvar och därför ändrat telnummer??? Himlen vet nog!!

Jag har varit där och Elisabeth är hur go som helst!!Glad

/Fredrik

Värmland"

himlen
0

Hej!

Elisabet är kvar och öppnar någon gång under våren men ring gärna och fråga eller maila hon blir nog glad över det / Ann-Mari

Ghosthunter
0

Hon är goo, fin frukostGlad!!!!!

Värmland"

LeonidBrezjnev
0

#0 Jag skulle vara mycket tacksam om du ville svara på mina frågor, ställda i inlägg #6.

gobamos
0

Joo ja försöka ringa henne, efter de ni sagt så verkar hon skit snäll:P Tack för tipsen en än gång.

Och Leonidbrezj jag:

Går i naturlinijen och ämmnet är: Projektarbete. Det är ett ämmne för sig man har.

Fjortizz
0

hejsan allaihop jag e ny här