Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1642 ggr
J-Artur-K
0

Öva Healing

Jag skule vilja öva lite på healing och undra om det fins några friviliga att öva på. I så fall kan ni skriva i tråden förnamn, vart ni är ifrån och om det är något speciellt ni vill ha healing för om det är det. Ni kan skika pm om ni helre vill det. Vill gärna ha svar efteråt hur det kändes o om det blev något bättre Glad

Mvh/ Joakim

Ny dag nya möjligheter

Spiggen
0

Kan man heala övér nätet?

Sökaren.

J-Artur-K
0

Ja det fungerar. Är därför jag bad om förnamn o vart ni bor så jag kan tänka på er när man healar Glad

Ny dag nya möjligheter

mayolica
0

Du får gärna prova på mej om du vill,jag brukar vara mycket mottaglig för healing.

~ mayolica ~

J-Artur-K
0

#3 har skikat pm

Ny dag nya möjligheter

Felicula
0

Det går bra att öva. Jag har diskbråck i nedre delen av ryggen. Förnamn: Anna och jag bor i Stockholm. Om du pm:ar svar när du tänker göra det så kan jag ge feedback sen på om jag kände något, så att du får veta om det funkade i min ände.

Kristall47
0

#0 Har Pm:at dig, intressant.

Spiggen
0

Ok Vad coolt.Om du vill så får du testa på mig om det går.Mattias heter jag o bor i Nyköping.Vill du veta något mer?

Sökaren.

J-Artur-K
0

#7 jag har några andra före och ska bort imorn och kommer hem på måndag, men jag kan skika dig ett pm när jag är tillbaka och kan.

Mvh/ Joakim

Ny dag nya möjligheter

Spiggen
0

>Ok vad roligt

Sökaren.

Tarzan88
1

Varför ska man ha namn och adress? har ja hört en gång,en helare i andra änden av sverige gav mn son healing på distans som funka skit bra,men han hade aldrig träffat min son eller heller visste vart vi bodde,bara vilken stad vi kom ifrån..

så varför måste man ha adress??? e bara nyfiken Flört