MEDIUM
OM NÅGON SOM KAN LÄSA AV ANDRA GENOM PERSON SIFFROR OM JAG SKRIVER 54-07-04 ÄR DET NÅGON SOM KOMMER FRAM MED ETT SVAR KAN BERÄTTA ATT KATTEN HAR FÖRSVUNNIT DEN 20/11 09 OCK MITT INNRE ÄR JUST NU I KAOS HAR SVÅRT ATTSAMLA MIG SJÄLV .TACKAR OM DET ÄR NÅGONSOMFÖRSTOD VAD JAG MENADE MED MITT INLÄGG. EVA-LINA
jag kanske hade kunnat hjälpa, men om jag får ett negativt svar så blir det att jag blir påhoppad av andra …jag undrar också om du kan ta ett negativt svar?
U R us
eva-lina är det dina födelsesiffror eller tillhör dom en annan person?
Hej eva-lina….om dina foton är nytagna så kan jag ju utgå från att du tydligen är mitt i en inflytt eller renovering av huset om det är ditt…och då kan man verkligen förstå att du är i ett kaotiskt förhållande till din situation…..
Om så är, så kan jag lugna dig med att allt har en ände, och du kommer dit så småningom, även om det ser surt ut nu….Hemmet är ju kvinnans borg, och när man inte har möjlighet att få ordning på allt så känns det ända in i själen….jag vet, har ju varit med om detta en gång och levde i en pappkartong i några månader innan allt var klart…..jättejobbigt…
Och angående kissen, så kan det ju oxå ha sina orsaker till försvinnandet, om ni är nyinflyttade….katter har ju sina revir och kan därför bli lite dissorienterade innan dom hittat rätt så att säga….
Detta var mitt svar, men inte som någon medium, för det är jag inte alls…långt ifrån, men jag utgår från om detta stämmer med det jag antog av bilderna….
Sköt om dig, och du…..det finns alltid ett ljus i ändan av det mörka o jobbiga….varma kramar..
Eija
tyvär så vad det inte rätt för på bilden är jag i mjöby ock hälsar på min syster var där i tre dagar ock huset du såg på bilden är min systerson peter som bygger ett nytt hus ock prins--emil var en 11års innekatt som i misstag sprang ut genom porten för det är kodat då la någon en matta imellan port dörren så han var det fritt fram för honom att springa ut den 20/11 2009 har inte hört något sedan dess. men tack att du försökte för det kan ju inte vara så lätt då vi inte har en närmare kontakt .hej då från eva-lina
hej
Jag kan ge ett försök var dock ett tag sedan jag övade.
Men genom och ens läsa dina texter så får jag verkligen en s¨ån stark känsla att allt känns kaotiskt och ostabilt känns som allt gungar o man vet inte vart riktigt man ska börja. Får även att det har varit något gungigt med jobbet, får en känsla att du jobbar med människor!! ¨Får ett budskap att du måste ändra inställning för att kunna se positivt framöver. Du har haft det tufft ekonomiskt och med relationer får jag. Specifikt med relationer så ser jag tvä män en ung i ca 25-30 och en äldre ca 50-60års åldern. Båda verkar stå rätt så nära dig svårt o säga exakta ålder. Får en känsla att dom inte finns i livet men samtidigt får jag en känsla att dom gör det :S Känns som att du har skuldkänslor över något som har hänt, det är iaf inte ditt fel det som har hänt det har hänt och klandra dig inte själv. Du får sluta upp med och gräma dig själv och se dom bra sakerna du gör istället. Om du har en ryggsäck ex och den är full med stenar (varje dag kommer nya problem) till slut med ryggsäcken överfull man måste plocka bort några stenar så nya får plats. Oav hur mycket man än inte vill ha något problem så kommer dom ändå en del större en del mindre. Men tänk igenom riktigt noga och bearbeta saker o ting och det som inte känns lika jobbigt den stenen kastar du och inte tänker mer på det. En bra strategi när allt känns kaoutiskt. Börja rota i en säck tills den är stabil och börja sedan på nästa säck, på så vis kan du gå framåt du kan inte ta tag i allt på en gång och du får försöka ha tålamod. Förstår om du har haft det jobbigt under en längre tid men lyckan finns där du måste bekämpa några berg och dalar. Känns även som du har fått en tankeställare i frustrationens hetta att man ska va nöjd med det man har. ser även att du har jobbat i stort sett hela ditt liv sen du var ca 15-16år gammal du var inte direkt intresserad av skolan du ville tjäna pengar och göra saker. Ang den här mannen i 50-60års åldern var det din man ? får en känsla att den äldre mannen inte lever längre och han ger dig en uppmuntrande klapp på kinden och en stor kram. Jobbade han med något som har vägarbete och göra eller nått av hantverksarbete? ser en nyongula byxor nämligen och en keps. Han nämner även att han hade problem eller ont i handlederna? säger det dig något? Han krävde inte spec mycket han var en enkel man och jobbade hårt men unnade sig även resor. Känns som han tyckte om och resa mycket. Han rökte också !Har ni bott i hus innan ? !! känns som att han kan gå dit ¨då och då och kika läget, får fram att det är en barnfamilj som bor där nu. Han var även väldigt glad i barn och hade humor. Hade han eller har du 2 barnbarn ? får fram en pojke och en flicka !
hoppas ja hade något rätt iaf :D

Eva-Lina Mitt råd till dig, är.Sätt dig ner o blunda på en plats där du trivs.o fundera tänk. För du vet svaret själv hur du skall komma vidare…
Livet är en hård skola o sen blir det det tuffaste jobbet som vi har.Finns inga genvägar bara sen vägar…
Men jag önskar dig lycka till på din vandring.
det stämde det mesta som du har kommit fram till så jag tackar ock ska tänka på det du skrev i inlägget det är första gången någonhar läst upp något sådant o'sm gäller mig jälv ock den äldre manen stämer in på min far som arbetade på spårvägen ock den dn yngre kan vara en bekant som dog tragist i juli.sedan har jag två barn-barn en flicka ock en pojke det andra med mitt dåliga samvete är att jag inte letade mera samma dag då katten hade sprungit ut men det var ett riktigt busväder så jag stod mest på ballkongen .kram på dig ock ha en bra dag från eva-lina.