Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1053 ggr
[Agneslundin]
0

pärlor som ramlar .. ?!

hej , jag har börjat höra konstiga saker på nätterna på sistonde , det är som pärlor som någon släpper ner på golvet och knackningar gång på gång , ofta efter varandra. och ibland låter det som om någon släpper ett torkat löv på bordet som trillar ner på golvet.

Jag undrar om någon kan veta vad det är och vad hon/han/dom vill..

Anna-H-K
0

Märkligt att du skriver detta med pärlor..Har just själv varit med om det i verkligheten oxå! Vi bor i ett 3-plans hus(lgh) & min 18 åriga dotter har rum längst upp & på mellanplan har vi övriga sovrum..längst ner kök & vardagsrum!

Den 29 december(minns det väl eftersom det är min födelsedag) så hörde vi en enorm krasch & det rullade pärlor över ett golv Förvånad Först trodde jag att det var tvättstället på mellanplan som hade rasat, lät verkligen så men vi kikade vidare & längst upp(på min dotters rum) hade ett hyllplan(bokhylla) gett vika & där förvrade hon lilltjejen Josefines) pärlor samt böcker! Det som är det märkliga är att det är omöjligt för detta hyllplan att vika framåt..då skulle man behöva skjuta in hyllan först för att få den att tippa!

Jag tog detta som en hälsning från min Älskade mormor..& det brukar hända en del märkliga ting då någon fyller år, på högtidsdagar osv…Lite väl dramatisk hälsning men ändå..det kändes absolut inte obehagligt..

Kom bara att tänka på detta då jag läste ditt inlägg..Kanske är det lika för dig, någon som vill göra sig påmind Flört

Kram Anna

[Agneslundin]
0

aa min farmor dog för ungifär 2 år sedan, kanske är det hon.
det händer ofta när jag ska gå och lägga mig och när jag är ensam hemma, kanske för att det är lite tystare då ..
sen har jag köpt en kaninbur från en kille som var förståndshandikappad och dog nyligen, och kaninen betydde jättemkt för honom. kanske han som vill kolla läget ? jag kände inte honom men ändå , kan det vara så ?

Anna-H-K
0

#2 Visst kan det vara så..Du kanske får uppleva mer om du är mottaglig & känner att du vill det! Känns bara så varmt & gott runtomkring dig!

Kram

[Agneslundin]
0

åå tack så mycket :)
okej, nu ska jag inte oroa mig , nu vet jag att det är någon som vill visa att hon/han finns kvar ;)

Anna-H-K
0

#4 Du behöver inte alls oroa dig, jag tror absolut att det är någon som vill ha din uppmärksamhet..Någon som finns där med värme & beskydd! Så känns det!

Kram & lycka till

Anna

[Agneslundin]
0

tack ! :)