Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1556 ggr
[akumas7]
0

Drömar behöver hjälp

Hej hej!

Nu var det ett tag sedan jag var här inne pga olika anledningar. Jag skulle behöva hjälp med att tyda lite drömmar.

Igår natt bad jag till Gud om att hjälpa mig att tala om vilken väg jag ska ta, och jag bad om hans vägledning.

Du får jag följande dröm. Kommer inte ihåg hella men dena del kommer jag ihåg. Jag går igenom en kloack tunel. Det är runda plator 'a plator' sådana som igentligen leder ner till kloaken. Det är lagom ljust det är vinter tid. Jag går där med min pappa och min låtsas mamma som är sjuksköterska 'i drömmen var deta ett viktigt facktum' Vi går längre och längre in och ju närmare trapan vi kommer 'trapan som leder ut ur kloacken' desto mer spyor boblar upp ur platorna, och ur rören ur vägarna. Det riner ner för trapan. Jag koller på min låtsas mamma och hon säger att det är så här. Det är alltid så precis innan man kommer upp. Jag håller andan, jag vill inte bli sjuck. Jag försöker gå tillbacka men nu är det överalt. Jag klarar inte av att hålla andan längre och andas in. Jag känner mig besegrad. Vi började att gå upp för trapan.

Då vacknade jag innan jag han komma upp ur kloacken. Vad säger den här drömen igentligen, det kändes som ett hemskat fängelse man inte kunde fly undan, utan att man måste gå förbi det.

En annan dröm jag haft är att jag är på en väg vid en strand med min bror och min hund. En golden retriver. En polis kommer fram till mig och komenderar att jag måste ha hunden koplad, annars skulle han beslagta den.  Jag koplade hunden och min bror kommer fram till mig och säger att vi måste åka nu. Jag går fram till framsätet för att sätta mig men där sitter en man, en utländsk irakier som inte kunde svenska. Jag blev chockad. Min bror sa jag glömde visst att tala om för dig att vi ska skutsa dessa människor.  Då satte jag mig med hunden backom förarsättet och kollade ut genom fönstret. Vi åker i gammla stan i stockholm med trånga gångvägar. På höger sida väldigt nära kanten sitter en massa hundar som vi först håller på att köra på. Jag blir orolig och säger att vi ska sakta in det går för fort. Diräkt efter så står det 2 kammeler, vi håller på att köra på dom med. En av kamelerna hoppar upp med frambenen på en tron. När den landat på tronen känner den sig genast tryg igen. Jag känner hur orolig jag är för djuren. Men när jag ser kamelen på tronen som lungnat ner sig så blir jag genast lungn.

Deta kändes som en viktig dröm, vad skulle ni säga att den säger?