Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2843 ggr
pernillaa
0

Övning - bildavläsning 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild som ni kan öva er på att läsa av om ni skulle vilja.

Jag vet historien bakom den här bilden så jag kommer att berätta sen när tillräckligt många har försökt.

Så kör hårt och lycka till!

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

[outgrundlig]
0

Här får jag till mig att någon har lurpassat och hoppat på en tjej/kvinna. Han höll sig gömd och bara inväntade rätt ögonblick….

Känns som att tjejen cyklade och föll av cykeln när mannen rusade fram.

Kollade fotot idag på jobbet, kände bara för att se om jag kännt av rätt.

Tacksam för svar ikväll via pm om du nu vill att tråden skall fortsättaFlört

Aleethia
0

Känner mig iakttagen och andfådd

[rore]
0

Bilden i sig är vacker, snudd på trollsk, med solens reflekterande strålar.

Men en isande orolig klump i min mage växer sig stor i skrivande stund. Den drar sig upp mot halsen och skapar ett illa mående som gör att jag vill kräkas.

Mina ben och knän käns som geleiga och inte vill bära mig. (trots att jag sitter ner)

Får till mig en blond  flicka mellan 7-8 år (ålder är svårt)

Klänning och gummistövlar har hon på sig.

Själva vägkröken känns fasansfullt otäck och skrämmande.

Känner starkt obehag och orden VILL INTE skriks ut inom mig.

Jag stannar där

Du får gärna pm a svaret till mig.

Tatsu
0

Det första som kom upp i min skalle var en svart häst och hästvagn i hög fart. Sedan ser jag en farbror som antingen sjunger eller jäspar stort. Ljust grått hår och ganska stor mustach. Sedan fick jag inte fram något mer.

pernillaa
0

Hej på er. Ursäkta att jag inget svar har gett någon av er än. Jag blev i sista stund meddragen till min killes sommarstuga för sista besöket där innan vintern.

Kom precis hem. Jag skickar pm till er som har svarat nu. Fler får gärna försöka. =)

Kram på er

pernillaa
0

Har svarat en del av er nu. Råkade skicka pm till en som inte bett om att få svar via pm. Vill ni andra ha svar via pm så får ni gärna skriva det.

Och som ni säkert förstår så vill jag inte att ni säger något till någon annan om det jag har berättat. Jag ska berätta sen här i tråden så att alla får veta. =)

Kram

Eija
0

Jag känner oxå obehag….känns så ensamt på någotvis….En dysterhet o vilsenhet…..

pernillaa
0

Fler får gärna försöka. =)

Mindfull
0

Inför kurvan känner jag rädsla och ångest. Inget motstånd för att själv passera, utan för VAD som passerat över/på vägen.

Jag känner närvaron av djur som betraktaren känt sig hotad av.
Ett hunddjur har varit inblandad….jag får inte grepp på om det är en jakthund eller varg.

Ett stort djur med ungar har passeat, Björn eller Älg, som bägge kan vara hotfulla och gå till attack mot människor då de har ungar.

På den här vägen har människa ,möjligen i sällskap med hund, överaskat ett plötsligt uppdykande vilt djur.

Personen och/eller hunden blev attacerad av djuret, men jag kan inte känna av utgången av atacken.

pernillaa
0

Tror den får vara upp ett tag till så får fler försöka. =)

Mindfull
0

Vore spännande att få respons via ett PM…

madeilene87
0

det första jag kände var hästar. vet inte varför men jag "såg" hästar. Känner dock inte så mycket obehag fatiskt. kanske jag som är ofokuserad :P

Magnea
0

Hej,

jag skulle jättegärna vilja veta vad det är för historia bakom bilden. Det som har kommit till mig när jag tittat på den är att hjärtat börjar slå fort,en slags andfåddhet och därefter en tyngd eller tryck över bröstet. Jag upplever rädsla väldigt starkt. Känns som att jag vill koppla en ung flicka till platsen. Jag ser också en cykel och röd färg. Jag gissar på att händelsen ägde rum i slutet på 70 tal eller tidigt 80 tal.

Hoppas på att jag får pm eller svar på något sätt så fort det går :) Är väldigt nyfiken. Tack för att ge oss möjligheten att testa förmågan på det här sättet.

[TrevorS]
0

Jag håller med tappar andan när jag fokuserar på bilden vill gärna veta jag med intressant. Får även känsla av en vagn?

zinnia
0

Jag är bara prao på det här ännu Glad men jag provar

Jag känner sorg..och jag får för mig att det är personen som tagit bilden som känner det. (??) Mycket känslor, förvirrat, mycket att reda ut, ta beslut.

Talisker
0

Jag fick upp vinter vilket ju inte stämmer med bilden

Felicula
0

Snygg linsöverstrålning du fått i kameran. Men oavsett detta så tycker jag att det luktar häst. Sådär som hästarna luktade på sommaren när jag var liten, russen luktade så. Och i min näsa luktar det gott. Jag tror att antingen du, eller någon som är förbunden med dig på det andliga planet rider på den här vägen. en brun häst, ganska ljust brun, manen på vänster sida. Jag ser inte om den har Tecken i pannan, eftersom mitt persepektiv är som en uppsutten ryttare.

Felicula
0

PS Du kan skicka pm

Nu kom det mer… någon som följer efter ryttaren som inte får, någon som måste sägas till att gå tillbaka hem. Det kan vara symboliskt eller bokstavligt, vet inte vilket. Känns som om den som går efter är ett barn.

solvinge
0

Jag ser en mörkklädd man gå bortåt vägen, han känns sorgsen, vet att han aldrig kan komma tillbaka.

Skicka gärna pm

[TrevorS]
0

JAg vill också veta via PM. =)

Felicula
0

Kan ju tala om att jag var ute och syklade här. Jag tonade in på platsen mer än på personen och det jag skriver om ovan kan ju ha hänt här förr, men det skulle vara under vår livstid som skriver här, och nu har nu känslan av att det inte var det jag fick in. Nå, man kan inte lyckas jämnt, jag har ju helt nyligen börjat försöka lära mig att läsa av från bilder. Jag är tacksam att folk lägger upp övningar, det är nyttigt.

aangeleyes
0

pernillaa : jag har svarat i pm nu får jätte gärna ge respons, men det känns som en rätt så obehaglig plats:(

pernillaa
0

Du har fått respons. =)

[Sockerkick]
0

Jag känner att jag färdas frammåt på vägen, men jag går inte, utan jag tittar upp i himlen, och njuter av synen av trädtoppar som avspeglas mot himlen. Kanske från en hästsadel? Fick också upp hästar och ridning. Fick en bild av en kvinna i huvudet. Hon är mellan 25-30 år, och lite mörkare brunt hår, med lite självfall i? kanske en lugg, eller uppklippt fram så att ansiktet ligger inramat i frisyren. Känner dock ingen negativitet runt själva platsen. Hon känns glad och skrattar mycket!

[vamir]
0

Jag känner någonslags spänning…

Känner något av en fyrhjuling, eller något motorredskap (säkert kmr det bara från spåren som syns…)

haha första gången jag gör det här… känner inte så mkt mer än spänning och förväntanfullhet :)

PMa svaret till mig :)

Lilj-an
0

det ligger en kvinna ner vid vägkanten en man böjer sig över henne han bär huvudbonad typ jägarmössa , det blänker något från hans hand / arm en kniv eller är det en klocka, han ser förskräckt ut.. det ser ut som han pratar i en walkie-talkie.. en man med en ficklampa smyger  i skogen… får också till mig fest  …

pma gärna // Ann

Magdalenaa
0

det känns bara orden våldtäckt inom mig…

PM mig gärna!

bummsan
0

Ja känner bil olycka med ett djur, Obehag även om bilden är fin.

Skicka gärna pm.

anna-lenav
0

Det vore roligt att få respons här på sidan också. Jag kände inget obehagligt när jag såg bilden.

Min hemsida: Anna-Lenas Andliga Sida Livet är en upplevelse! Tro på dina mediala förmågor

Anna-Lena Vikström, medium och sierska

pernillaa
0

Detta kanske var en svår övning, eftersom det både har haft en positiv och en negativ innebörd för mig. Sen är min negativa erfarenhet av den här platsen inte särskilt långvarig och någonting som idag har lett till att jag lärt mig mycket och som jag liksom förlåtit både gärningsmännen och platsen för.

Till vänster i bilden, i snåret, blev jag gruppvåldtagen. Detta är vägen ner till ett sandtag, där jag har spenderat mycket tid barfota, varma sommardagar, den sommaren innan allt förändrades. det var den bästa OCH sämsta sommaren jag har upplevt.

Vill ni veta något mer får ni fråga. =)

Tarzan88
0

Gråterså förfärligt ! Stor kram på dej gumman!

pernillaa
0

Tack. Men det är ingen fara. Har varit till platsen flera gånger och sist jag var dit så kände jag faktiskt frid och förlåtelse. Hittade en träd-ticka precis i ingången till gläntan där det hände och kände det som en fredsgåva från platsen. Känns okej nu. Det har ändå gått 9 år nu. =)

aspas
0

Tror inte att man kan avläsa en bild om någon tidigare händelse. Blev dock lite tveksam då jag läste vad som hänt. När jag tittade konsentrerat på bilden så efter stt tag framträdde en ljus öppning till vänster bland träden som liksom dominerade bilden ett kort ögonblick.

Magdalenaa
0

#30, jag fick inge svar via PM :(

pernillaa
0

Åh förlåt. Jag har varit så virrig och slut på senaste tiden. =(

Magdalenaa
0

# det är lungt! Sorligt det som hände dig…

pernillaa
0

Ingen fara i dagsläget som sagt. Hade ändå inte velat haft det ogjort. Jag blev en bättre människa.

Kul att vissa såg någonting bra på bilden också. =)