Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 802 ggr
Indiania
0

Godmorgon 3 januari

Hoppas ni alla njuter av er skapande dag!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon vakna…och ni som vaknar snart!

Naturen har skapat en tavla, utanför mitt fönster. En tavla av ett vackert Vinterlandskap…och jag njuter. Säger som Indiania…hoppas ni alla får njuta av denna dag!

Isa56
0

Godmorgon alla  Skrattande

Här nere i "söder"Flört är det -14 ute, så det blir nog mer än bara t-shirt och shorts på sig när man går ut. Idag blir det lugnt, lite småplock hemma.

Ha en skön dag i kylan.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

berobe
0

Vitabergen-Stockholm, nyfallen snö, 10 minus, Skall vara social idag och ha några vänner på besök. En av dem är ett "känt medium"  och det brukar alltid bli  intressanta samtal.

Ljus och kärlek till alla!

Bert

Ghosthunter
0

Go´  morron gott folk!!

-14 här i Göteborg och lugnt och stilla ute som det brukar vara här på Söndagsmorgonarna.

Isa - Du får ha långshorts idag!! Skrattande

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

majlar
0

God morgon alla sköna

Idag var det -16.5 när jag tog morronpromenaden med Siri. Månen hängde som en stor ballong över dom snöiga  trädtopparna. Mäktigt och healande.

Ha en fin dag alla Kyss

Toyan
0

God morgon!

Här vid Mälaren har vi -13,3 just nu.

Önskar er alla en härlig dag.Glad

Indiania
0

#3 Undrar vem detta mediet är?Får man vara så intresserad ( nyfiken ) ? Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Marina2
0

Hejsan! Nyss inkommen efter en härlig men kall strandpromenad,17 minus! Resten av dagen skall jag läsa o slappa fixa lite mat.Önskar er alla en fin dag.

kram

Eija
0

God middag!

Kallt, kallt….- 17 grader…..men solen skiner så fint och det är så vackert ute med all denna snö…..

Men idag känner jag mig hängig o mår inte så vidare bra, men det brukar gå så här upp o ner, vet ju inte om det börjar kännas av min nya medicin som jag börja med för 5 dagar sen…måtte det inte vara det……är ju så jobbigt med att prova o prova ut mediciner, det tar så mycket på en…..

Och jag måste vara kry nu när vi skall åka till min lilla mamma den 5:e, för hon fyller 82 år då….och idag fyller sonen 41, men han har bommat in sig med sin fru, eller åkt iväg på en miniresa….han gillar inte uppståndelser alls, julen firar han oxå bara med frugan….

Allt detta bottnar i dåliga barndomsminnen under jul o födelsedagar…så tråkigt, men han vill ha det så….lika var det när dom gifte sig för 10 år sen….dom åkte helt enkelt till Thailand o gifte sig där på själva nyåret, och skicka bara en hälsning att dom var gifta….suprise!!!!

Det är dom i ett nötskal, men annars är dom väldigt sociala o framåt, men när det gäller som sagt var firande av sig själva så flyr dom….vill inte ha uppmärksamhet då…

Ha en fin söndag

kram/Eija

[Sisa]
0

# 9

Krya på dej, Eija, bli bättre snart! Fin avatar…är det du?

Kram och massor av värme från Sisa.Kyss

Eija
0

#10…hej o tack Sisa….ja, det är mig self, taget på nyåret….men inte syns det så väl heller…bilden är ju så liten…Skrattande

[Sisa]
0

# 11

Kunde allt vara lite större…är sååå nyfiken på hur du ser ut…Flört

JILE
0

Godeftermiddag alla forummedlemmar…

Ja Indiania jag njuter. Lite skönt att gå ut och känna kylan bita i kinderna och hakdallret..hi,hi sedan in och ta en god kopp kaffe.

Hoppas du kryar på dig Eija gumman, blev det för jobbigt på våran fest vi hade ihop med Sisa kanske Flört. skämtåsido…

Kram alla…

Jile

[Sisa]
0

# 13

Jag tror tvärtom…vi blir piggare om vi festar lite då och då…och sällskapet kan man väl inte bli annat än glad av…Flört

JILE
0

#14 ja vi får ha party igen…tar med lite skumpa som jag fick kvar efter Chiks party.Skrattande

Kramiz