Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1656 ggr
aangeleyes
0

Skogen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en liten skog precis utanför min lägenhet(nybygge)et känns som att det är väldigt mycket aktivitet här, undrar vad ni kan få fram. Det enda som jag vet innan lägenheterna kom hit är att det bara har varit skog.

aangeleyes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild:D

aangeleyes
0

puffar

Felicula
0

Någon kommer och tittar på husen och undrar hur det kommer sig att man bygger hus just där eftersom… jag får inte fram det, det är något som har varit där husen nu står förut, men inte hus. Ett vägskäl kanske. Det är som om nybygget har skurit av en gammal rutt som den här personen brukade gå. Än så läng har han/hon inte gått in i de nya husen, känns inte som om det är viktigt, utan som om det är någon slags förvåning. "Det var ju här som…" och sen är det stopp för mig. Vad… jag fattar inte? Ett vägskäl, ja. Men varför var det så viktigt? Det kom tre vägar dit och de möttes i en så kallad "snyta", alltså när varje väg får ett Y-vägskäl och så blir det som en liten triangel i mitten av dem och där…. jag får fram något om att mötas, men det vill sig inte riktigt.

Kanske någon annan kan ta över här?

[Nötis]
0

av någon anledning så den första tanke som kom upp i huvudet på mig när jag klickade upp första bilden va "här har det brunnit"  , sedan när jag kollade närmare så vet jag inte, jag kanske blev förvirrad av alla höstfärger på träden haha :)

berobe
0

Jag kommer riktigt långt tillbaka -12-13- hundratal.Det har absolut varit en samlingspunkt, kanske för ting osv. På senare år fortfarande en mötesträff kanske dansbana, med trevliga upplevelser.

JAG KÄNNER INGA NEGATIVA ENERGIER.

aangeleyes
0

hm okey tack för era svar , har iaf varit en skog här där jag bor. Precis mitt emot våran bostad finns det en fotbollsplan som har varit som en sopptipp för i tiden där man kastade glas och porslin.

liwa
0

Jag känner av att det varit som en slags marknad eller handelsplats där långt tillbaka i tiden.

Mycket folk och djur. Ingen ond plats utan bara ett ställe där det kommit och gått mycket folk.

Eija
0

Ser ingenting av förflutet jag, men tycker att det ser så mysigt ut på bilderna…känns så harmoniskt på något vis…..för mig iallafall