Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1514 ggr
Linda_85
0

lilla jag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan!!!

vad kan ni tyda på mig??

Mvh linda

liwa
0

Jag är ingen expert på det här men jag kan skriva ner det jag känner.

Jag tror att du är lite trött på ditt liv. Du behöver bryta gamla inrutade mönster och göra något som är kul för dig själv. Du behöver skratta.

Ta fram den där lekfulla sidan som du har gömt undan. Skratta och ha kul igen.

Du är en varm person som bryr dig om andra väldigt mycket men folk utnyttjar dig och "snor" energi från dig.

Bara lite av det jag känner. Kan dock vara helt fel.

MVH liwa

Kristall47
0

Spontant så känner jag att du har en stor visdom och kunskapskälla inom dig, att ta till i livets alla skeden. Jag känner en stark längtan efter något men kan inte precisera detta, även ett stort vemod över något, nästan som en sorg, detta sitter i din hals. Du har stora drömmar/visioner som du vill få uppfyllt så fort som möjligt. Du känns för mig som en ödmjuk person.

Linda_85
0

tack så mycket allt stämmer som ni båda ha skrivit om mig

Eija
0

Jag upplever dig lite som lillgammal, som har fått ta lite för mycket ansvar över antingen vänner eller situationer som har uppstått…du verkar vara en som får ställa upp mycket som en pelare för andra, men ingen tror att du oxå behöver stöd emellanåt….

Du känns så skör men ändå tuff utåt…..

Linda_85
0

tack det stämmer väldigt bra…vad duktiga ni är alla som ha skrivit….blir tårögd när jag läser era svar

Kristall47
0

Tack Linda_85!

Ett litet tillägg…

Jag fick även en känsla av att du är en nedstigen ängel, kanske ligger din visdom däri som du kan plocka fram när du vill.

Lycka till i ditt liv!

Kristall47Skrattande

Linda_85
0

tack så mycket!!!

vad menar du med nedstigen ängel??

Kristall47
0

At du är en ängel i andevärlden, men har gått ner för att göra gott för människorna. Alla har vi en uppgift att fylla och lära ut och tvärtom. Ingen är här bara för varandet.

Linda_85
0

okey tack :) detta börjar bli väldigt intressant..jag har alltid haft någon form av kontakt med andevärlden..men tycker det är lite läskigt hihi