Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1106 ggr
Alexworld
0

Andevärlden

Hej

Jag undrar bara typ vilken tid på dygnet är man mest nära andevärlden?

[Amethyst]
0

Jag tror att man alltid är nära andevärlden och att tiden på dygnet inte spelar någon roll, det handlar väl mer om hur pass öppen och avslappnad du är inom dig. Däremot brukar jag känna att på kvällarna så är jag mer avslappnad då det är stilla den tiden på dygnet och jag har inte så mycket att tänka på.

Det här är förståss det jag kom att tänka på och det finns säkert någon med ett annat svar Glad

[kvasthilda1972]
0

mellan 03-06 då det är som mest stilla, inga bilar som kör och alla sover. På dagarna är det så mycket ljud  och intryck omkring oss så vi blir distraherade…

Alexworld
0

Oh, tack!

Ja, det är väl så antar jag…

eva-lina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

på morgonen kl 4-5 känner jag som mest närvaro.

himlen
0

Hej!

När vi sover då är astralkroppen utanför kroppen i den astrala stjärnevärlden, på morgonen när vi vaknar kommer vi in den fysiska kroppen, eterkroppen lämnar dock inte den fysiska kroppen annat än när människan lämnar jordelivet / Ann-Mari

Eija
0

Jag anser att vi är nära andevärlden för jämnan…här har det ju hänt saker mitt på ljusa dagen och sen har jag haft mina resor i drömmen på natten med….

Men däremot har jag hört o själv upplevt att gastar kan man höra när det är kallt på vintern….varför vet jag inte, men det sägs att det är just vid sådana tillfällen som det är lättare för dom att bryta sig igenom till våran värld….

Kram

Eija

himlen
0

Hej!

Eija vi står alltid nära den andliga världen därför att vi är medborgare i den själsliga världen, den andliga världen, och den fysiska världen, vi är däremot i stjärne världen med vår astralkropp under natten för och hämta kraft, / Ann-Mari

Denna kommentar har tagits bort.
Alexworld
0

#7 Vad menas med stjärnevärlden och jag förstår inte riktigt vad du menar #5????

Alexworld
0

Hej!

Nu när vi är inne på det astrala och andevärlden, vad händer med oss om vi varslar? Alltså jag menar varsel, förmågan att veta vad som händer härnäst. Det kan vara att en person säger eller gör något eller en större incendent. Det är väl ungefär likadant med sanndrömmar? Det händer väl någonting med oss? Jag uppskattar om ni kan hitta något direkt svar men det finns väl inget?

Kram Kram