Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1960 ggr
berobe
0

1 januari 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GOTT NJYTT ÅR!

Bert

[mia-38]
0

God fortsättning till alla. Skrattande

Ghosthunter
0

Gott Nytt År och god fortsättning!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Indiania
0

God fortsättning på det nya året, kärlekens år! Glad

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Isa56
0

God fortsättning på det nya året. Skrattande

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

majlar
0

God fortstättning på nya året. Kyss

Kram Marianne

Eija
0

God fortsättning på det nya året…..som jag skrev förut i en tråd om spådom på nyårsnatten…så fick jag bara bra saker….våren skulle det komma viktiga brev eller dokument, och på sommarn fick jag en nyckel, som för mig blir någon form av ändring i hemmet…/har faktiskt tänkt göra om en del av ett rum till tvättstuga här uppe, så jag slipper gå ner i källaren…

Sen fick jag pengen, som innebär extra slantar till hösten….och till sist röda tråden, som innebär mycket kärlek….så nog låter mitt nya år positivt allt….Skrattande, om man nu skall trå på spådomen….

Kram/Eija

[tantleen]
0

#6 vilken underbar spådom.Flört

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

KRAMARKyss

Britt-Marie
0

God Fortsättning !

Hoppas 2010 kommer bjuda på många bra saker.

Och Grattis Eija, så mycket bra du fick i din spådom inför 2010.

Jag måste göra det där någon gång. Har inte blvit av ännu.

Mirjami-78
0

God fortsättning på det nya året!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sven-g
0

Sju röda rosor. Önskar er allla det mest kärleksfulla året i ert liv.

nallox
0

Värme och kärlek till er alla!

Denna kommentar har tagits bort.
[Sisa]
0

God fortsättning på det nya året…ett år fyllt av Kärlek, Ljus och Värme för Er alla!

Cornish-rex
0

Det här året kommer bli dubbelt så bra som det förra! Möt året med kärlek och omtanke!

Eija
0

Skrattande…va lustigt….har nyss pratat med en gammal bekant, som jag inte har hört från på 15 år…..hon hade sökt o letat som sjutton, och gått via min son och fått mitt telenummer….hon hitta honom för att hennes dotter är med i facebook och har hittat honom där….

Så min tanke med detta kom till min spådom som jag drog…..det första vart ju brevet, dom symbolisera ´brev, dokument eller meddelande av något slag, som jag skrev om i #6….det kanske var detta, för det kan ju även betyda telefon…..för dessa betydelser är ju urgamla och då var ju inte telefon så vanligt, eller data……………

Var tvungen o berätta…lustigt va….vi har pratat i 2 timmar, och skall hålla kontakten igen….hon var föresten min gamla svägerska, och dottern o min son är kusiner…

SEViking
0

God fortsättning på det nya året

? SEV ?

Thyra4
0

God fortsättning till Er alla och tror att det blir ett  positivt år. Det hoppas i alla fall jag. Min uppdragsgivare(sedan 22 år) har sålt sin lammgård och jag vet inget om framtiden, när det gäller jobb. Jag har sytt produkter av lammskinn åt dem. Vet inte ännu vad den nya ägarna har för framtidsplaner. MEN jag ser en öppning för mej själv och MINA ideér och tankar. Har en del försäljningsställen som är intresserade av MINA produkter. Jag ser ljust på framtiden.