Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medlemspresentationer
Läst 743 ggr
[marillion]
0

Hallon!Ny här!

Hej!Är nybliven medlem här och tänkte presentera mej lite!GladÄr en 34-årig kille som bor och jobbar i Sundsvallsområdet.Har alltid varit intresserad av det okända men har inte närmat mej det på några andra sätt än genom böcker.Tänkte kanske ändra på det nu.

Tror det finns så mycket mer outforskat i vår värld men även inom oss själva.

Är en glad,lättsam kille som har närma till skratt men har lika nära till en filosofisk och djupare sida.GladÖvriga intressen är flugfiske,natur,musik(hårdrockGlad) och att umgås med vänner!

Om du känner för att slänga iväg en rad till mej så gör det! Ha det bra!

mvh Dennis

Felicula
0

Fler andliga hårdrockare. Skönt. Välkommen.

[marillion]
0

Tack!Musik och hårdrock d e livet!Lyssnar på allt från det hårdaste till det softaste.Mycket progressiv rock som Marillion,Rush,Pink Floyd,Porcupine tree och en hel del andra mer eller mindre skumma grupper.Glad

Mirjami-78
0

Välkommen….Hoppas du ska trivas härGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Felicula
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite gammal jag, så jag växte upp med Zeppelin, Sabbath och blev förstagenerationspunkare. Jag blev själv verksam i samma veva som Alice in Chains, Stone Temple Pilots och liknande grupper slog igenom i början av 90-talet. Sjunger fortfarande covers på dem ibland och i sommar kommer jag att vara lycklig publik när Iggy kommer till Stockholm och spelar, vilken kille, 62 år och rockar hårdare än de flesta. Mest intressant i dag är väl annars Them Crooced Vultures. Har du inte hört dem så har de väl den vassaste rytmsektionen i branschen just nu, Johnes från Zeppelin på bas och Grohl från Nirvana på trummor. Självtitlat album finns att köpa via iTunes, bara som ett tips. Men visst är Pink F. och Porcupine också skönt att höra.

Jag får väl posta min alldeles egen rock-"ängel" igen, visst är bilden skön, med vingarna han fått?

Ghosthunter
0

Välkommen marillion!Flört Jag gillar också hårdrock…men inte så mycket death direkt. Precis som Felicula gillar jag det äldre utbudet, som t.ex UFO, Led Zeppelin, Black Sabbath, Nazareth, AC/DC, Blue Oyster Cult, m.m….m.m.

Hur som helst hoppas jag också du kommer att trivas här!!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Soffe
0

Välkommen! Gött med fler andlig hårdrockare precis som #1 skriver! Finns ingen annan musikstil som slår hårdrocken :-P

[mia-38]
0

Välkommen.

Många hårdrockare här…och här är en till..hihihihi..Skrattande

Hoppas du ska trivas här.

Kram från mej

Eija
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej o välkommen hit, hoppas att du kommer att trivas här…

Skrattande Här är det en till som gillar hårdrock bl a…den är ju så utbredd, men jag älskar Gary Moore i första hand, och har blivit väldigt förtjust i Nightwisch och Bon Jovi hör ju till legenderna tycker jag….Ja, det finns mycket att plocka inom den stilen allt….

kali
0

Hej och välkommen hit till Ön

Här är en till hårdrockare……också kommer vi från samma stadGlad

Kram kali

Jane-Lyzell
0

Välkommen:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

xinluo
0

Välkommen

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[marillion]
0

Tack så hjärtligt för alla välkomnanden!Flört

mvh Dennis

Ghosthunter
0

marillion - You welcome! Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

zikkan
0

Välkommen hit!

Hårdrock är helt klart bäst! Känner flera hårdrockare som är andliga och väldigt troende på att det finns "något mer"….

Titta gärna på Roomservice-avsnittet www.kanal5.se då Dregen inredde i hårdrocks-tema, det va hemma hos mig! =) Trodde aldrig man skulle få vara med om något sånt!

Än en gång, välkommen hit hårdrockarn! =)

solblomman47
0

Välkommen hoppas att du kommer att trivas här.

Ha det gott/Solis.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.