Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1471 ggr
luxplyr
0

Gott nytt år

i går när vi tittade på fyverkerierna.

Jag va uppe på mitt rum då vid kvart i ett och då såg vi mystiska flygande objekt blan fyverkeriererna, det va inga raketer för endel gick hjätte sakta och de andra gick fort och sedan bara poff så  försvan dem.

det va en som va hjätte nära mitt fönster, det är ett träd utanför mitt fönster så jag såg en flygande objekt vid trädet.

Jag såg då att det inte va ett flygplan eller en hellekopter.

den lös hjätteskarpt med en ljusgul oranch färg, jag tyckte att den hade vingar för det såg ut som den fladrade med dem.

jag tyckte att den va hjätte vacker, unrar bara om ni såg det med i går natt vid kvart i ett?

jag räknade dem, så det va nog 7 stycken som jag såg.

om ni har någta bilder från i går  vid den tiden så kan ni lägga upp den här.

vet ni vad det kan vara för nåt?

[123diddi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var det sådanna? :)
det är kinesiska rislyktor och det är många som skickar iväg sådanna på nyårsafton. här var det både gula, orangea och röda!

luxplyr
0

näe inte den som va nära mitt fönster den såg mysko ut, jag ringde min kompis Anette, och berättade att jag såg ett flygande objeckt.

och hon såg dem med för de flög över hennes hus och de flög rätt nära, hon sa att de va runda och flög hjätte sakta.

berobe
0

Lugn - det var absolut "flygande lyktor"

Här över Vitabergen i Stockholm fanns det massor av varianter, runda, fyrkantiga, alla färger..en del sa POFF - borta  andra seglade långsamt iväg högre och högre…

luxplyr
0

men jag försökte ta kort med min digital system kamera med mitt somm objektiv, fast det gick ej att ta kort på dem i alla fall.

och jag såg att den hade som vingar med som fladra.