Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 2219 ggr
Red-Lady
0

Var kan ni

Var kan ni inte vara utan på julen.

Jag menar att alla har vi någott som vi kärna vill ha på julafton.

För min del är det ingen jul utan en Alandin ask.

Har ni någott som ni inte kan vara utan.

Ha det gott alla vi hörs.

Tycker det kan vara roligt och se var ni vill ha,

Marina2
0

Janson frestelse vill jag ej vara utan.

kram på dig/Marina

[AnnikaOhlsson]
0

Rödbetssallad, skinka och sylta! Skulle klara mig med enbart det på bordet! Inga problem! :-)

Sen är det ju förståss inte oävet med lite till, men det är inget MÅSTE!!

God Jul på er alla!

Kram

[Mastre]
0

En tänd julgran!

[Kreatia]
0

Jag vill ha min gräddiga äggomelett på julbordet och helst också Janssons frestelse men i år går Julen i LCHF:s Tecken så det får jag skippa. Men jag överlever nog då det finns en hel del annat att äta. Undrar om det överhuvudtaget är någon nuförtiden som äter grisfötter på Julbordet? Då jag var barn var det obligatoriskt. En gång målade jag och min syster grisfötternas naglar röda med nagellack. Det var inte så uppskattat av du vuxnaSkrattande som ni kanske förstår!

[kvasthilda1972]
0

skinka med rödbetssallad… mums!

Jane-Lyzell
0

Nubben:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Red-Lady
0

Ja det fins så mycket gott att äta till jul bordet.

Min mamma kunde inte vara utan sin lutfisk till jul.

Och så skulle det vara senaps sås till lutfisken.

Ja hon var inte skåning för inte.

Jag önskar er alla en trevlig och

God Jul

Ha det gott

luxplyr
0

dricka och godis ask och jag kan ej vara utan lax till julmaten, s den måste med finnas varje jul hos mormor.

Eija
0

För mig är det Janssons, Julskinka och laxen…

Britt-Marie
0

Lutfisken vill jag inte vara utan. Och så Jansson Frestelse. Och en vacker tänd gran med lite klappar under.

kali
0

Sallaten,skinkan och jansson är mina måsten på julbordet, kanske lite julmust till.

liwa
0

För mig är det släkten. Vi kan äta vilken mat som helst bara mina nära och kära är med.

Kristall47
0

För mig barnen! Maten är ett plus och jag måste ha marängsviss på mitt sätt.

mammagranbacken
0

kan inte vara utan mina barn och sycskon  och vänner  tycker om er alla kram mia

Britt-Marie
0

Som många andra skriver här. Så vill man ju gärna ha sina nära med sig på julen om det är möjligt. Jag skrev mest om maten i mitt förra svar och granen.

Mysan59
0

Skagenröra! Det är en tradition vi har sen 8-10 år tillbaka… men även jansson, ägghalvor och risgrynsgröt samt julchoklad, typ Paradis

TantAlma
0

sill

Red-Lady
0

Jag håller också med er att i första hand så är det familjen. Och barnen som går i första hand,.Ha det gott vi hörs