God morgon 29/12
God morgon på er alla glada.
Här är det kalt nu vi har 11 grader, Men det är ju inget mot dom i Norrland har.
Jag hoppas att ni alla här får en bra Tisdag.
Ha det gott alla vi hörs.
Godmorgon
Nu på morgonen har vi - 28 grader kallt i Östersund.
Så det blir inga uteaktiviter den här dagen.

# 1
Get kan jag förstå Jag håller mig inne med.
För nu snöar det här Och det snöar mycket.
Godmorgon 
Minus 5 grader och det har snöat lite grann, härnere i skåne. Måste ut idag,
ska jobba i eftermiddag och innan dess måste jag tanka bilen, ska jobba imorgon också, sen har ledigt 10 dagar,ska bli så skönt.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God morgon! En -9 grader med blank is som gör det svårt att gå. Det snöar inte i alla fall. Jag ser fram emot solen mitt på dagen som väderkartan utlova igår.
Önskar er alla en skön dag klä er varm i kylan.
Alma
God middag!
#4..oj,oj,oj…den bilen var verkligen översnöad…
, du lär nog bo lite högre upp i Värmland, hos mig är det inte så mycket snö ännu…bor oxå i Värmland….men -15 var det nu på mätaren…brrrrrrrrrr.
….räcker så bra så….men solen skiner så fint o det är så vackert…bara man får sitta inne o glo ut, o slipper frysa….och idag snöar det inte…äntligen lite uppehåll…
ha det så gott alla där ute…
kram/eija

Hej!
Har ingen vinterbild från idag. Men skulle velat vara ute och tagit några, för jag tycker vinterkort är väldigt roligt och fint att ta. Men jag har hållit mig inne även idag. Igår var jag dock ut och laddade till fåglarna, de behöver mycket mat då det är så här kallt.
Många övernsöade bilar kan man se här. Och det är en jobbig bit med vintern, när bilarna är övernsöade och kalla att sätta sig i.
Just nu så är det -20.8 grader här. Var -22 i morse.
Ha det bra ute i vårt vackra vita vinterland.
#4 oj vad mycket snö! Det ser jobbigt ut att få fram bilen! Men också väldigt vackert med all snö!
Här i norra halland har nästan all snö tinat bort.(som vanligt) Synd om alla barn som vill leka ute.
Har bara några fläckar med snö, temperaturen har varit ca -2-3 idag och sol.
Men tack och lov så var det en massa snö här på julafton och det är vi verkligen inte bortskämda med.
Kram från mig
Lena