Idag 28/12
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er alla sjusovare!
Här i skåne så regnar det bara. Det har det gjort ända sedan juldagen så den fina snön är borta. MEN jag håller tummarna att det blir bättre väder. Inte bra för liten bebis då det är för fuktigt ute.
Annars har julen rullat på med allt. Skönt att fått vara hemma för första julen med lilla Erika, bara mysa och ta det lugnt.
Några dagar kvar på 2009, det gäller att göra det bästa av den tiden man fått, inte bara blicka framåt utan leva i nuet (svårt ibland!).
Skickar er en förhands Gott Nytt År sång!
Stora kramar från oss båda till alla praliner!

God morgon på er alla
Här har julen varit lungn. Här liger snön kvar. Och kallare skall det ju bli. På nyårs afton skall vi åka upp till våran dotter. Jag hoppas att vädret bli bra, För det bli att köra 50 mil. Vi åker tidigt på morgonen, Ha det gott alla vi hörs.
Go´ morron OmShanti och alla andra!
Jag har också haft en bra Jul…men efter all julmat, släkten, julstöket och allt som julen innebär så är det rätt gott att komma tillbaka till vardagen igen!
Ha en fin dag ladies and gentlemen!!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Tittar in som hastigast för att önska er en dag fylld av glädje! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Är inne här en liten stund medan det finns uppkoppling
Mobila bredbandet är inte så bra här i bygden så det är seeegt.
Ikväll ska jag räkna vilka som har vunnit jultävlingen, så det kommer en ny tråd om det senare, det ska bli spännande att se vilka som blir vinnare 
Önskar alla en fin måndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Go middag på er alla…..här fortsätter det att snöa, och åter ute med snöslungan har det varit….och kallare skall det visst bli här med i östra värmland…..jobbigt!
#2…Red-Lady, snälla var försiktiga på vägen sen….ni har ju lång väg att åka….kram
kram/Eija

God middag!
Här är det verkligen omväxling på temperaturen, plusgrader och blötsnö nu, igår morse var det 10 minus och tills i morgon ska det bli kallt igen.
Gott Nytt År och kram till OmShanti och lilla Erika.
Red-lady! Ta det lugnt när ni åker till dottern, bättre sent än aldrig. Gott Nytt år på dig och de dina. Kram
Önskar alla en bra dag!
Toyan

Vi skall ta det lungt. Det vår ta den tid det tar upp.Bara vi kommer hela fram. Tack skall ni ha Jag önskar er alla ett gott nytt år, Jag hoppas att det blir ett bra år för oss alla, Ha det gott vi hörs

God dagens på er!
Här är det tyvärr inte nått vidare. Jag och gubben har åkt på magsjukan. Jag insjuknade kvällen på Juldagen och gubben min igår kväll. Jag är inte bra i magen ännu. Trodde först det berodde på all julmaten, att jag inte tålde den, men nu förstår jag ju att det är magsjuka, eftersom Toni också insjuknat. Nu får vi bara hoppas på att att alla de andra som vi träffat klarar sig från att bli sjuka. Vart det kommer från, från början nu, det vet jag ej. Har inte hört någon som haft magsjukan. Men det finns väl smittor i affärer bla.
Men man får tänka på allt det fina som var innan dess. En fin julafton hade vi och Thea fick träffa tomten för första gången.
Alla ni som skall ut efter vägarna ta det försiktigt. Och du Red-Lady, då har en lång väg att åka. Ratta försiktigt.
Snön faller över Kopparberg idag igen, så riktig vinter har vi och - 6 grader.
Skulle vara så härligt om man orkade sig ut. Men jag gör inte det just nu.
Kram till er alla!

# 13
Tack Briitt-Marie För det, Vi skall köra lungt upp,
Var trågit att ni åkt på magsjukan det är inte roligt,
En bra medecin för magsjuka är om man har svart vin brännvin hemma och ta en matsked det hjälper, Men det skall vara svarta vinbär, Ha det gott vi hörs
God dagens..
Hoppas att ni har haft en fin helg..Ja!!Förutan magsjuka..Hoppas att det går snabbt för bi Britt-Mari.
Red-Lady bra att ni tar tid på er..När ni skall köra så långt.
Så nu vill jag bara önska er alla en fin fortsättning
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.