Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 505 ggr
Linda
0

Mamma

Nu är det två år sedan hon dog…

kanske låter dumt men jag trodde verkligen att hon skulle komma och säga hejdå…

Hon skojjade alltid om det att hon minsann skulle passa på och skrämma oss lite…

När hon lämnade jordelivet gjorde hon det hastigt utan förvarning..

Min syster som aldrig "tror" på något, har fått kontakt med mamma dels genom en "spå" tant men då vägrade systern svara, dels konstiga händelser…

Jag saknar henne så otroligt…Men är ändå redo att ta reda på om jag kan få kontakt.

Jag är öppen för det "övernaturliga" på ett sätt som gör att jag både tror och inte tror..

Vem vill hjälpa mig?

Jag bor i Stockholm och betalar givetvis.

Vänligen/Linda

Elisabeth-J
0

Hej Linda!
När andevärlden kommer och hälsar på kan de göra det på olika sätt beroende på vad man är redo för. Hon kan ha kommit till dig genom att du kanske bara har fått en förnimmelse av att hon är där, en känsla. Jag har själv inte tid för tillfället att hjälpa dig då jag håller på och flyttar men jag kan tipsa dig om Ewa Åkerlund som kanske kan hjälpa dig. Du kan nå henne på 0768-764436.
Kram / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Hej Linda!

Känner så starkt med dig.Och min önskan och min tro gör mig övertygad om att du snart kommer att få bevis på att din mor finns med dig.Och då,när den dagen kommer,förstår och inser du att hon finns med dig i både glädje och sorg.Det kommer att bevisas för dig.Så misströsta inte,vännen.Om du känner dig ledsen,så prata med henne som du gjort tidigare,känn känslan av värme och trygghet,hon finns där och vill att du ska känna glädje igen.Jag tror oxå att din mor är lite försiktig,pga att du kanske kan känna rädsla om du känner av henne för starkt.Och att hon är försiktig beror naturligtvis på hennes kärlek till dig och hon vill gå varsamt fram.Kram Ewa

Linda
0

#1 och #2 Tack med risk för låta galen så blev jag djupt berörd av det ni svarade….sitter här med tårarna rullande…

Tack för era vänliga svar.

Jag kommer ringa, tack!

Elisabeth-J
0

#3 Det finns ingen risk för att någon tycker att du är galen. Du går igenom din sorg och den måste få ta den tid och uttryck man behöver. Som jag skrev tidigare så håller jag på och flyttar men du kan givetvis ringa till mig efter den 15 februari om du vill det. Mitt telefonnummer är 0768-439191

Kram / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Linda
0

Åh tack så mycket!