Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 2075 ggr
Firinella
0

Ståpäls...

För ganska många år sedan var jag på ett museum och när jag passerade en svart klänning som stod på en skyltdocka utan huvud så fick jag världens olustkänsla och alla mina hårstå på kroppen reste sig och jag ville bara komma därifrån. Vad kan jag ha upplevt och varför? Tacksam för svar/Laila

Felicula
0

Du kanske skulle ha frågat vad det var för klänning, för med säkerhet hängde det ihop med bäraren och hade inget med att dockan var huvudlös att göra.

Firinella
0

Så mycket förstod jag att det inte hade något med den huvudlösa dockan att göra. Inget vet vem som burit klänningen. Kan man känna av så som jag gjorde från förmål? Vad betyder de i så fall?

Ghosthunter
0

Firinella - Visst kan man göra det. Medium brukar utöva en metod som heter [hjärnsläpp, kan nån fylla i här, tack!] för att läsa av ägaren till föremålet eller en plats till föremålet är kopplat!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

satori
0

Psykometri

Ghosthunter
0

Tack satori!!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Felicula
0

Jo, dels kan det ju vara föremålet i sig, men det kan ju också vara så att bäraren höll sig nära sin klänning. Visste du inte vem det var?

Firinella
0

Ingen aning och det stod inget i montern heller om vem som burit klänningen. (Har ju precis slutat att förneka mina "förmågor" och börjat acceptera dessa fast det är svårt) Tack för svaret/Laila