Drömmer mardrömmar om döden
Jag har upplevt en hel del obehagligheter nu i veckan.
Jag drömmer en del mardrömmar som handlar om döden och jag tycker det är rätt så obehagligt.. orkar inte återberätta den nu så jag tar å klistrar in ett inlägg lag skrev tidigare i dag på ett annat ställe så får ni som kan ha en aning vad som pågår läsa det…
Är det nått ni undrar om så fråga mig gärna för jag vill veta vad denna drömm betyder och varför jag drömmer dessa drömmar.. Tack påförhand mvh Alex
Asså nu så vet i fan vad det är med mig igentligen..
Känner att livslusten sakta håller på att försvinna och att självförtroendet sviker mig. Jag kan till och med inte ens känna mig lugn när jag sover längre.. Drömmer mer och mer mardrömmar som döden är inblandad i. Jag vill inte tycka synd om mig själv men jag känner mig rädd att jag ska göra nått dumt snart.. I natt så drömde jag att jag på nått sätt skulle ta livet av mig på ett eller annat sätt och sedan så de däår sikunderna innan det blir svart så träffade jag min farfar en sista gång och han var fullt frisk och min farmor var den hon var innan hon fick sin stroke.. Hann iaf vakna innan de svarta för mig i drömmen. men den där bilden på farmor och farfar tillsammans och de var varken sjuka och lyckliga vad betyder den?
Känner bara det att snart orkar jag inte med mer.. För detta är då andra gången denna vecka döden är inblandad när jag drömmer och andra gången jag vaknar med totalt jävla panik..
Egentligen är drömtydning individuell men generellt och jag tror det gäller många så står döden ofta för nåt positivt faktiskt. Döden, att du skall dö innebär att du lämnar nåt gammalt bakom dig och börjar om på nytt. Kan vara att lämna en relation, ett jobb, kanske identitetskris eller att du ändrar om ditt liv på ett mindre eller större sätt. Varför det känns läskigt att drömma om döden är ju för att det alltid gör ont att förändra sig om man kämpar emot motståndet. Även om känslorna är starka så tänk på att det bara är en dröm, men som med detta budskap ändå visserligen vill säga dig något.
Kram
Jag tror också som satori - att man lämnar nåt gammalt bakom sig och inleder något nytt. Kanske det har något med det annalkande nyåret att göra? Kanske du inte har haft ett så bra år, men att 2010 kommer att bli bättre? Men som sagt, det är ju bara en dröm och alla vet ju hur knäppa dom kan vara. Men jag förstår din förtvivlan. Jag drömde ett tag om att jag slog ihjäl folk med mina bara händer. Jag slog och slog till att blodet sprutade och tills personen dog…bara för nöjes skull! Men det speglar ju, tack och lov, absolut inte min personlighet. Bara en dröm…men jäkligt otäckt..och varför?
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ja har nu läst det ni skrivit och känner ju betydligt trevligare att de är ett täcken på nått gott:)
Hoppas att de nu bara stämmer men de ska man vell tro tkr jag
Känner mig nu lite tryggare effter nåra nätter jag kunnat sova rätt så okej.. knaske inte så pass bra som jag borde men det får gå ändå,,
Siktar in mig på att år 2010 kommer att bli ett bättre år än vad detta har vart.. Ska ta tag i saker å ting som legat på is nu ett tag..
Tack än en gång för svaren jag fått
Hallin - Hoppas bara vi har rätt
..Tack själv!
Värmland"
Joo då men de hoppas ju jag med på..
Men jat tror ju som sagt att ett exakt svar är svårt att ge men att det över lag betyder de ni har sagt jaja ni förstår va jag menar… återkommer om något mer skulle dyka upp mvh Alex
Visst du är välkommen - God Jul på dig!! 
Värmland"