Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 723 ggr
Red-Lady
0

God morgon

God morgon på alla. Här är det 16 minus ute Nu är det kalt. Jag hoppas att ni alla här får en trevlig Jul vecka.

Ha det gott vi hörs.

Indiania
0

Godmorgon Red-Lady och alla andra!

Önskar er alla här inne en underbar dag! Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här har vi -8 ute nu så det är lagom och skönt så jag ska snart ut och skotta snö. Sen blir det städning, tvätt och bakning för att ikväll packa inför resan. Verkar vara mycket mer snö söderut än det är här i norr så det blir ovanligt att se, tidigare har snön försvunnit mer och mer efter vägen men nu får man nog se mer och mer istället :)

Önskar alla en fin måndag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Visst är denna vecka speciell…det är ju Julafton på torsdag…Hoppas Ni alla fått den riktiga känslan inför Julen, och att Ni får en bra början på veckan!

Julkram från Sisa

TantAlma
0

här ska det visst vara -10 jag tycker endå det är ok! Jag är nog rätt klädd.. sitter och jobbar och njuter av min favorit musik samtidigt. Thank God for Grooveshark .

ha det gott

Alma

Marina2
0

Hejsan! Här har vi -8. Gick en härlig promenad genom stugområde sen skogen och avslutade på stranden. Jobbade nämnligen igår,så tar lite ledigt idag.

Ska strax iväg för att handla det mesta till julen,mat. Blir väl som vanligt något man har glömt..

Önskar er alla en fin och härlig dag.

Kram

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan Alla!

Ja, nu är det snart julafton. Vi tog in granen igår och klädde den. Blev lite tidigt detta året, men då kan man njuta av den längre. För visst är en gran fin att se på.

Skall planera för de maträtter som faller på min lott att göra till Julmiddagen på Julafton. lite kvar att stå i och någon lite julklapp till skall jag köpa.

Vi har - 12grader här i Kopparberg. Har varit ut och matat fåglarna, de går åt mycket mat till dem nu sedan kylan kom. Nötter och solrosfrön stod på menyn för dem idag.

Ha en riktigt fin dag allihop!

/Britt-Marie

OmShanti
0

God förmiddag allesammans!

Ja kallt och det har pruckit upp så solen lyser och det är blått på himlen. Så det blir en go prommenad med barnvagnen snart!

Jul somsagt denna vecka. Hoppas ni får gjort det ni önskar och att stress inte finns. Att ni känner glädje och värme.

Kramar ifrån mig och lilla Erika

Jane-Lyzell
0

Hjälpppppp Julafton snart……. måste skynda…..:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"