Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1228 ggr
Magdalenaa
0

hjälp mig.

Hejsan, jag har matte A kurs, fick IG på ett prov om ekvationer. Ska göra omprovet på måndg, kan någon se om jag har chans att klara det utan att plugga mera på det? eller om jag ens kan klara det fast jag pluggar. På provet ekvationer så fick jag 8/25. G var 11. surt…. Men snälla kan någon hjälpa mig att se fram i tiden eller vad som helst, bara så att jag får veta… Har även engelska prov imorgon, vet någon hur det kommer att gå för mig??? :) tacksam för alla svar.

[AnnikaOhlsson]
0

Jag har inte nån förmåga att se in i tiden. men jag rekomenderar dig starkt att plugga!!

[kvasthilda1972]
0

för att få bra på prov måste man plugga och förstå hur man räknar ut talen, detsamma gäller engelskan. Plugga plugga!!!

Lycka till!

Hoppfull
0

Självklart måste du plugga om du inte klarade det sist. Du blir inte magiskt bättre utan att plugga på… så bara sätt fart. Du fixar det med plugg!!

Lycka till!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Magdalenaa
0

tack alla :) för sist i matten förra året faila jag TOTALT på matten ( ett prov ) och pluggade inte ett skit till omprovet och då gick det super bra:)

Engelskan idag gick sådär …hmm :) men man är helt slut såhär före jul så ska sen efter jul bättra mig.

Hoppfull
0

#4 Jag förstår Glad Men det är dumt att chansa… plugga så går det galant!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.